לא קרה D:
Real Madrid ♥
עם שימי תבורי
עם אחותי ועם אמא שלי אבל כבר עבר ואנחנו חיים אז זה כבל לא משנה
ץץץץ..........ץקרדיט לGenetix התותח על החתימה למעלה^^ ץץץץץץץץץץץץץץץץץתתתץץולי ועל הסמלון למטהVV תתתתתתתתתתץץ>>
וואי חפרתם עם כל זה הניסוי הצליח בשלום היום בבוקר
חוקי הפורום