מזל טוב אייל ;]
מזל טוב אייל ;]
|
|
שולח לי מה קורה ב 12:30 לפלא ולא רושם לי הקדשה..
זכור את זה :]
נערך לאחרונה על ידי -Raul-; 17-09-2008 בשעה 06:41.
Real Madrid ♥
מזל טוב
ואם משעמם לך בבית 25 ימים אתה מוזמן לכנס לפורום אן אנדרס ברשת ולהכנס לשרת של הפורום.
נערך לאחרונה על ידי .Aviv; 17-09-2008 בשעה 08:56.
מזל טוב גבר
זכויות שמורות לי על החתימה למעלה(ראשונה שלי)
אל דבר איתייי חצי פורום רשם רק אותי לא.. אחרי כל הגב שנתתי לך בתמונות גולשים.... סבבה.
מזל טוב גבר
חרשתה קצת נראה לי....
VAMOS HAIFA
כל היום מסטול ורק חושב על מה לשיר לך חיפה,
יושב ומעשן ואז מבין שאין לי כלום בלי חיפה,
אהא עלה עלה עלה עלה עלה עלה עלה עלה חיפההה
חפרן אש![]()
מזל טוב ..
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
שולח יד לדודה שך חחח
מזל טוב אחי