מתגייס.
כן
לא
|
|
לכל אלו שאמרו שלא - חבל מאוד. אני לא אפרט למה, אני בטוח שאתם מספיק יודעים.
לכל אלו שאמרו שכן - כל הכבוד, מעריך אתכם מאוד. כשמגיע זמנכם לתרום - אתם נרתמים למשימה, ולא נצמדים לתירוצים.
שבת שלום לכולם.
נערך לאחרונה על ידי seaforce; 11-10-2008 בשעה 03:24.
הסקר ננעל, אני אפרסם תוצאות בהמשך.