ביי.
|
|
F.c Maccabi Haifa
למממה ?!?
לא מכיר ארותך אבלל לפי מה שששמעתיי אתה אחלה של בנאדם .
עם אתה פורש אני יורה לעצמי ב..
מנהל יוצרים , דאוס , מדריכים וטיפים ו VIP Movies לשעבר .-------------
חבל אחי
היית מפקח נהדר![]()
תודה על תרומתך![]()
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
חבללל אחי
=/
חבל דרור
אתה לא זוכר את הימים בטובים שלנו,שהלכנו לאכול שוארמה אצל שאול בפינה?גם אני לא
סתם חחח פרישה נעימה מקווה שהגמלאות משתלמת![]()
חבל אחי..
אבל לא נורא.. , אני מקווה שתחזור מתי שהוא ותחזור להיות מפקח
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
בהצלחה בהמשך
והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:
«23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
«23:08:21» «@y0tam» אני
יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .
צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.![]()
כמה שאני ואתה שונאים אחד תשני, היית אחד המפקחים הטובים