חחח זה אמיתי הדבר הזה??
קורע XD
חחח זה אמיתי הדבר הזה??
קורע XD
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
|
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחח
~הקפצה~
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
חחחחח בחיים שלי לא ראיתי
חחח WTF?
ראיתי אותו כמה וכמה פעמים חח
יפה.
גמאני ראיתי אותו באבן גבירול XD
אווטר&חתימה שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחח
הייתי ברחוב בתל אביב ופתאום אני כזה רואה אוטו של מדבירים שפתאום שר ציק צק גוק חח אחד הקורעיםםםם
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
ואי איזה הקפצה דפקו פה
אבל השיר ממכר
חחח הרגתה אותי חח איך הם מסתובבות..=]
חחחח