מזל טוב
מזל טוב ...
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
מזל טוב אחיייייייי
מזל טוב! איך אתה חוגג? לאיפה אתה הולך?..תספר מה קיבלת..
נערך לאחרונה על ידי nop; 07-01-2009 בשעה 14:36.
מזל טוב !
מזל טוב =]!
חתימה נערכה, קרא חוקים.
מזל טוב=]
חח יפה אחי, מזל טוב!
חוקי הפורום