יפה שלכולם יש משהו מחר
יפה שלכולם יש משהו מחר
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
|
|
לילה טוב
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)
שלווםםםםםםם בחורייםם
נראלי הולך להיות הליללהה אחד המשעממיםם
עכשיו חזרתיי מהשכונה חח איזזה משעמם באמא שלייי מההה עושייםם ?!
Dj BaRaK Cohen
יאללה נזרוםם איתך
מה אתה מציע
Dj BaRaK Cohen
יש בנענע משחק שאתה מכין פיצות לאנשים חחח כיף רצח![]()
Dj BaRaK Cohen
אני הולך לישון כי מחר לימודים ואין לי כוח אליהם... למה הסופשבוע כ"כ קצר?! לילה טוב...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
לילה טוב.
תביא
Dj BaRaK Cohen
טאקי חח עכשיו אני פה יאללה
Dj BaRaK Cohen
חח היי![]()
יאלללה מחר חוזרים ללמוד..
כמה זמן לא למדתי ||:
שבבבבבוע טוב ולילה טוב
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!