לא מעשן ולא צריך לעשן
על סיגריות בערך 70 שקל.. (תלוי בתדירות שאני מעשן בה..) על נרגילה אני בקושי מוציא.. אני קונה פעם בה...
בברכה PiPi ToUcH7- את החטיבה !
200-300 בחודש
מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק עד מתי נוב 10
חוקי הפורום