מזל"ט אחי..
מזל"ט אחי..
שמע ישראל השם! אלוקינו אל אחד!
|
|
מזל טוב.
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
יאי אני חפרנית :]
מזל טוב
מזל טוב כפרה
תודה על ההקדשה
מזל טוב!
מזל טוב שיהיה
מזל טוב מאמי
עשה טוב תביא לי נק'.. אני חייבת
שוב מזל טוב![]()
מזל טוב :]
אממ... מזל טוב :X
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
מזל טוב![]()
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי