להלהה .. גלשתי לי לתומי באינטרנט
ופתאום ...
אני רואה ת'ילד הכי מושלם שיש !
ואני קולטת שזה דולב, הייתי בשוק =-O
אז גלשתי , וגלשתי ופתאום החלקתי ..
חח סתם חיימשלי אתה דולבא 3 >
להלהה .. גלשתי לי לתומי באינטרנט
ופתאום ...
אני רואה ת'ילד הכי מושלם שיש !
ואני קולטת שזה דולב, הייתי בשוק =-O
אז גלשתי , וגלשתי ופתאום החלקתי ..
חח סתם חיימשלי אתה דולבא 3 >
(:
|
|