מזל טוב![]()
|
|
מזל טוב
*ההודעה*ה-600*
נערך לאחרונה על ידי SeeUDie; 26-08-2009 בשעה 15:01.
גם אני חייל של ה' (:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחזה נכון שיש מים באסלה כדי שתשתין יותר?
אני לא יציין מי זה, בושות לבן אדם חחח
מזל טוב אחי!!
פשש.. מזל טוב :]
בברכה , אדי.
מעצב בקהילת אטרף.
Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!