על איזה חוקים למשל?
|
|
ואי איזה ספאם ענק.
3\4 הודעות ברצף ו רק מילה אחת את כותבת שם "כנסו".
ו גם אין שם אנשים.
וגם את *****.
כנסו לחץ כאן לחתום כדי שיגדילו את החופש הגדול.
חג שמח!!
עם היה בעיה בדברים שאני נותנת אז דברו איתי.
יש לי 500 הודעות +
עלק אין אנשים כנסי תראי אז אל דברי סתם גמכן את כל אחד תופס לי פה תחת מבין הכל.
עם למישהו יש בעיה עם הורדה או משהו תגידו לי אני יתקן
לא אהבתי ת'שרת,אבל בכל זאת P: בהצלחה בשרת P:
למה לא אהבת אחי? תגידלי מה לא בסדר אנ יינסה לתקן.
אחי.
א.די לעשות דאבלים.
ב.אם אתה צריך עזרה שלח לי ההודעה פרטית.
בהצלחה =]
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*