|
|
********
נערך לאחרונה על ידי A&E; 05-03-2010 בשעה 17:23.
נראית טוב, אבל כמו שאמרו קודם התמונות עם האצבעות בפה - לא מוסיף לך כבוד .
וזאת דעה אישית שלי וכולם יכולים לקפוץ.
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !
חחח תודה![]()
נראת סבבה![]()
העלבות וקללות לא פה.
נערך לאחרונה על ידי A&E; 05-03-2010 בשעה 17:25.
העלבות וקללות לא פה.
נערך לאחרונה על ידי A&E; 05-03-2010 בשעה 17:24.
העלבות וקללות לא פה.
נערך לאחרונה על ידי A&E; 05-03-2010 בשעה 17:24.