מזל טוב חרצנשיק..
מזל טוב חרצנשיק..
|
|
מזל טוב [:
ובתור מפקח אתה אמור לדעת את חוק מספר 1 בפורום דיבורים .
נערך לאחרונה על ידי AmMIT; 06-04-2010 בשעה 16:29.
מה החוק ? S:
1. כותרת עיניינית - אין צורך בתגיות בפורום דיבורים, אבל זה לא אומר שהכותרת לא צריכה להיות עיניינית.
לדוגמא, אתה רוצה לספר על הטיול שנתי של הביה"ס שלך?
במקום לעשות כותרת "כנסו רגע", הכותרת תיהיה "אני יוצא לטיול שנתי".
בנוסף לכך אין למשוך את המילים/האותיות שלכם בכותרת כמו:
אייייייייזה כיייייייייייייייף קיבלתי ככה וככה או טיייייייייול שנתיייייייייייייייייייייייייייייי
וכדומה.
מזל טוב אלירן, תודה על ההקדשה.
וואי וואי מזל טוב
!מישתמש שפיץ!
מזל טוב![]()
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
מזל טוב ותודה על ההקדשה.