חבל שלא הגבת יותר![]()
חבל שלא הגבת יותר![]()
|
|
תודה רבה לכולם. אנשים איכותיים היו ונשארו פה.
ברוך שובך.
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
חחח ברוך השב ומזל טוב![]()
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
ו30 הודעות..
יקח לך עוד 6 שנים רק להחזיר לעצמך פעילות ומד הודעות נורמאלי חחחח
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !
זה יעני להיות מקובל בפורום?