יפה לך אחי מקווה שאני גם יצליח במתכונת מחר.
יפה לך אחי מקווה שאני גם יצליח במתכונת מחר.
|
|
חחח 005 השנה קל אבל לצערי הבית ספר המטומטם שלי החליט ששנה הבאה נעשה שאלון משותף לפי המתכונת החדשה כוס אמא שלהם שימותו! מקווה שהלך לך טוב![]()
תמות יבולבול :\
עשיתי 2 ורבע שאלות
שאלות 2 ו3 היו קלות רצח אבל נתקעתי ב4 בגיאומטריה השניה סעמק....
אולי תלמד אותי קצת?...
יום שני הבגרות.
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
כל הכבוד![]()
כל הכבוד!
בהצלחה!
חחח, כולה 005!
תלמד להיות צנוע :\
פשש יפה
לרוב אני פה במשתמש לפעמים אחי אז שלא תחשבו שאני בפורום הלא מתאים (המבין מבין) : )
בהצלחה אחי!