מזל טוב
מזל טוב
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
|
|
מזל טוב.
מה אם המשתמש הפעיל של פורום כדורסל ?![]()
סתם אחי . XD מזל טוב .
.
Kobe Bryant - The name and the legent
מזל טוב.
* לכול בעיה/שאלה/בקשה,ניתן לפנות אליי לפרטי. *
אתגר פורום עשינו עסק,פרס מטורף!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=615212
אתגר הכה את המומחה,נקודות קלות מאוד!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=614090
מזל טוב
לחופש יש תאריך:
23.10.15
מזל טוב![]()
מזל טוב אחי.
מזל טוב!!
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
מזל טוב אחי!!!
אללה אחשליי מזל טווב!