קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [עזרה] צריכה לשכנע את אמא שתרשה לי לעשות עגיל בטבור!
    על ידי עדי277 בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 01-03-2011, 11:16
  2. איפה היום הכי יפה לעשות עגיל?
    על ידי yarin4444 בפורום אופנה וטיפוח
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-07-2006, 02:00
  3. איפה אפשר לעשות עגיל?
    על ידי Uiop בפורום אופנה וטיפוח
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-07-2006, 20:58
  4. האם זה כואב לעשות עגיל בגבה?
    על ידי KaPaRa בפורום רפואה ובריאות
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-06-2006, 18:26
  5. איפה כדאי לי לעשות עגיל חוץ מהלשון????!!
    על ידי Perfection בפורום דיבורים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-09-2005, 16:54
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 50

איך לשכנע את אמא לעשות עגיל ? - עמוד 3

  1. #31

    ברירת מחדל

    תעשה בלי לשאול אותה, מה היא תעשה תתלוש לך את זה מהאוזן?


  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EladE צפיה בהודעה
    לך לסטדיו טוב תשלם ותעשה. היא לא תוכל לעשות כלום אחרי שתעשה.
    רואים של היית בסטודיו טוב ,
    בסטודיו טוב אם אתה מתחת 16 אפילו כוס מים לא יתנו לך , אתה חייב אישור הורים .

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    אם אמא שלך מתנגדת לעוד עגיל לילד שלה
    יש מצב שהיא יודעת מה היא אומרת
    היא אומרת שעגילים זה לבנות ולא לבנים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Rated-R Superstar צפיה בהודעה
    אחי תעשה בלי לשאול ככה אני עשיתי אולי תקבל שבוע צעקות אבל בסוף יעזבו אותך במינוחה
    אני יכול ללכת לחרא מקום , לבקש שיחורו לי את האוזן, ולהסתובב עם אינפקציה ואוזן מקופלת חצי שנה .
    אני פשוט מעדיף שלא .

    ציטוט נכתב במקור על ידי PeterTA צפיה בהודעה
    תעשה הליקס, כמוני
    בעיקרון מבקש ממנה יפה ומבטיח להיות ילד טוב או משהו ,
    אינדסטריאל זה כמו 2 הליקסים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי D@nIeL צפיה בהודעה
    סתם, שיקרתי, אני לא שחור.
    אני יודע , אתה סתם גזען.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avior011 צפיה בהודעה
    שמע לי גבר עזוב אותך עגילים תהיה מי שאתה ואיך שה' ברא אותך למה אתה צריך שטויות כאלה?
    ברוך השם. לא תודה .
    ולא ביקשתי שיגידו לי אם העגיל מוצא חן בעינכם או רשות ממך לעשות עגיל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי -David- צפיה בהודעה
    תגיד לה שאתה רוצה לעשות קעקוע ו5 דקות אחרי שהיא תגיד לא
    תגיד "אז אני עושה עגיל במקום קעקוע" תמיד עובד
    כן , זה בערך מה שניסתי לעשות , עובד דיי טוב בניתים.



  4. #33

    ברירת מחדל

    לא, לא
    אני אוהב שחורים. אני אפילו מרגיש אחד מהם, אני הומי
    אז אני מרשה לעצמי להגיד ככה

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח

  5. #34
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    787
    לייקים
    5
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם היא אומרת שעגילים רק לבנות, אז תתחיל רגיל את הויכוח הזה, וכשהיא תגיד את זה תגיד לה שאתה תשנה את המין אם צריך.
    ואל תצחק, תיראה כאילו אתה באמת רוצה לשנות מין XDD

  6. #35
    Only god can judge me האוואטר של -David-
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    33
    הודעות
    9,480
    לייקים
    767
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    או שכן או שלא, מה שבטוח זה אולי, וגם זה בספק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ice wof צפיה בהודעה
    אם היא אומרת שעגילים רק לבנות, אז תתחיל רגיל את הויכוח הזה, וכשהיא תגיד את זה תגיד לה שאתה תשנה את המין אם צריך.
    ואל תצחק, תיראה כאילו אתה באמת רוצה לשנות מין XDD
    כדי שאז היא גם לא תסכים לו לצאת החוצה? או לשבת על המחשב? או ללכת לשירותים לבד?



  7. #36
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ice wof צפיה בהודעה
    אם היא אומרת שעגילים רק לבנות, אז תתחיל רגיל את הויכוח הזה, וכשהיא תגיד את זה תגיד לה שאתה תשנה את המין אם צריך.
    ואל תצחק, תיראה כאילו אתה באמת רוצה לשנות מין XDD
    אני רק רוצה עגיל , אני לא קוקסינל אתה ידוע ...
    נערך לאחרונה על ידי KiddyBandit; 13-01-2011 בשעה 20:27.



  8. #37
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    787
    לייקים
    5
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiddyBandit צפיה בהודעה
    אני רק רוצה עגיל , אני לא קוקסינל אתה ידוע ...
    אתה לא באמת תעשה את זה Oם
    רק תגיד לה ><"

  9. #38
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ice wof צפיה בהודעה
    אתה לא באמת תעשה את זה Oם
    רק תגיד לה ><"
    אני ילד בן 14 . היא תדע שזה שטות , בקיצור הדיון על שינוי המין מיותר.



  10. #39
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    787
    לייקים
    5
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב
    אין מה לעשות, תחכה לגיל 16.

  11. #40
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ice wof צפיה בהודעה
    טוב
    אין מה לעשות, תחכה לגיל 16.
    חחח אני לא מתכוון לחכות אפילו עד גיל 15 שזה סוף החודש .

    אם אחרי הכול הם לא יסכימו לי אני יעשה במקום חרטה .



  12. #41
    זוכה באתגר טריוויות סרטים וקולנוע האוואטר של -NBA-
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    34
    הודעות
    2,465
    לייקים
    12
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiddyBandit צפיה בהודעה
    רואים של היית בסטודיו טוב ,
    בסטודיו טוב אם אתה מתחת 16 אפילו כוס מים לא יתנו לך , אתה חייב אישור הורים .



    היא אומרת שעגילים זה לבנות ולא לבנים.



    אני יכול ללכת לחרא מקום , לבקש שיחורו לי את האוזן, ולהסתובב עם אינפקציה ואוזן מקופלת חצי שנה .
    אני פשוט מעדיף שלא .



    אינדסטריאל זה כמו 2 הליקסים.



    אני יודע , אתה סתם גזען.



    ברוך השם. לא תודה .
    ולא ביקשתי שיגידו לי אם העגיל מוצא חן בעינכם או רשות ממך לעשות עגיל.



    כן , זה בערך מה שניסתי לעשות , עובד דיי טוב בניתים.
    באמת לא הייתי בסטודיו

  13. #42
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EladE צפיה בהודעה
    באמת לא הייתי בסטודיו
    אז אל תדבר שטויות



  14. #43
    משתמשת כבוד

    שם פרטי
    זוהר ツ
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    הודעות
    7,440
    לייקים
    860
    נקודות
    25,119
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    הדיון שלי עם אמא שלי מתבצע בדיוק על אותו סגנון , רק אצלי זה עגיל בטבור,
    היא אומרת שזה זנותי ושזה יותר מדי לגיל שלי, אני בטוחה שבחופש הגדול כבר יהיה לי עגיל .
    ככה היא אמרה חצי שנה לפני כל עגיל שעשיתי,
    אחרי הרבה מריבות עם אבא הוא היה מתיאש ומשאיר לאמא שלי את הויכוחים איתי .
    ובסוף תנחש מי לקח אותי לעשות את העגילים ? היא בכבודה ובעצמה .

    תציק לאמא שלך עד שהיא תגיד כן .
    נערך לאחרונה על ידי זוהר; 13-01-2011 בשעה 21:36.


  15. #44
    זוכה באתגר טריוויות סרטים וקולנוע האוואטר של -NBA-
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    34
    הודעות
    2,465
    לייקים
    12
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiddyBandit צפיה בהודעה
    אז אל תדבר שטויות
    מסכים חח

  16. #45
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם צריך אישור הורים מגיל 16 יש לזה סיבה טובה
    ואני מסכים איתה
    אם אמא שלך אומרת לך שזה לבנות היא צודקת

    עגילים אמורים להיות לבנות
    ולגברים .. לא לילדים ..
    ילד שעונד עגיל זה נראה לא טוב
    גבר ששם עגיל צנוע בלב התנוך זה עוד איכשהוא

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:36.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,503 | הודעות: 8,215,097 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect