תעשה בלי לשאול אותה, מה היא תעשה תתלוש לך את זה מהאוזן?
תעשה בלי לשאול אותה, מה היא תעשה תתלוש לך את זה מהאוזן?
|
|
רואים של היית בסטודיו טוב ,
בסטודיו טוב אם אתה מתחת 16 אפילו כוס מים לא יתנו לך , אתה חייב אישור הורים .
היא אומרת שעגילים זה לבנות ולא לבנים.
אני יכול ללכת לחרא מקום , לבקש שיחורו לי את האוזן, ולהסתובב עם אינפקציה ואוזן מקופלת חצי שנה .
אני פשוט מעדיף שלא .
אינדסטריאל זה כמו 2 הליקסים.
אני יודע , אתה סתם גזען.
ברוך השם. לא תודה .
ולא ביקשתי שיגידו לי אם העגיל מוצא חן בעינכם או רשות ממך לעשות עגיל.
כן , זה בערך מה שניסתי לעשות , עובד דיי טוב בניתים.
לא, לא
אני אוהב שחורים. אני אפילו מרגיש אחד מהם, אני הומי
אז אני מרשה לעצמי להגיד ככה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח
אם היא אומרת שעגילים רק לבנות, אז תתחיל רגיל את הויכוח הזה, וכשהיא תגיד את זה תגיד לה שאתה תשנה את המין אם צריך.
ואל תצחק, תיראה כאילו אתה באמת רוצה לשנות מין XDD
הדיון שלי עם אמא שלי מתבצע בדיוק על אותו סגנון , רק אצלי זה עגיל בטבור,
היא אומרת שזה זנותי ושזה יותר מדי לגיל שלי, אני בטוחה שבחופש הגדול כבר יהיה לי עגיל .
ככה היא אמרה חצי שנה לפני כל עגיל שעשיתי,
אחרי הרבה מריבות עם אבא הוא היה מתיאש ומשאיר לאמא שלי את הויכוחים איתי .
ובסוף תנחש מי לקח אותי לעשות את העגילים ? היא בכבודה ובעצמה .![]()
תציק לאמא שלך עד שהיא תגיד כן .![]()
אם צריך אישור הורים מגיל 16 יש לזה סיבה טובה
ואני מסכים איתה
אם אמא שלך אומרת לך שזה לבנות היא צודקת
עגילים אמורים להיות לבנות
ולגברים .. לא לילדים ..
ילד שעונד עגיל זה נראה לא טוב
גבר ששם עגיל צנוע בלב התנוך זה עוד איכשהוא