אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !
|
|
מה זה אכפת לי כסף זה לא הבעיה במשפחה שלי
וואי אחי אתה רוששת אותה המסכנה כיף לך.
אבל למה רק בגדים אחי ?
ספוילר:
פופאי טורבו. טיל שיוט ישראלי המסוגל לשאת רש"ק גרעיני. משוגר מצוללות מסוג "דולפין".
הטווח המדויק לא ידוע, כנראה 320~1500 קילומטר.
"אלו שלא ילחצו את ידנו, ימצאו אותה מכווצת לאגרוף. הם יובסו."
★
תא"ל ג'יימס קוון.
אחי תקשיב ,
היא הציע לי לקנות יש לה מלא כסף וזהו ,
היא תמיד קונה לי רוב הדברים שאני התביישתי ליקנות היא אמרה לי אני קונה את זה וזהו
היא אוהבת ליקנות לי וזה לא מפריע לה ואני לא מבין מה הקשר לערך של כסף
יש לה הרבה כסף וזה לא מפריע לה שקניתי הרבה אני מעריך כסף אז קניתי ב12 אלף אבל תיראה כמה חולצות וגינסים מה מרע לך ???
נערך לאחרונה על ידי Ipad; 14-09-2011 בשעה 14:53.
אני פשוט שונא לראות כסף שנשרף ככה.
שמת כל כך הרבה כסף על בגדים רק בגלל הסמל הקטן שיש עליהם שהופך אותם למותג.
הייתה לך אפשרות לחסוך את הכמות האדירה הזאת.
זה שיש לה הרבה כסף וזה לא מפריע לה זה סבבה.
אבל אתה חייב להבין על מה הלך הכסף הזה.
בגיל הזה ממילא עוברים צמיחה אדירה בגוף וכמו שאמרו, תוך כמה חצי שנה\שנה זה יכול להיות קטן עליך כבר.
זה כסף שאפשר להשתמש בו לדברים הרבה יותר טובים מכמה בגדי מותגים.
גם אם לא חסר כסף, תמיד צריך לחשוב איך אפשר לייעל הוצאות ולחסוך.
ב-12 אלף הייתי מכסה את כל ההוצאות לחודשיים.
אני רק נותן לך עצה, אל תקח ללב או משהו.
פופאי טורבו. טיל שיוט ישראלי המסוגל לשאת רש"ק גרעיני. משוגר מצוללות מסוג "דולפין".
הטווח המדויק לא ידוע, כנראה 320~1500 קילומטר.
"אלו שלא ילחצו את ידנו, ימצאו אותה מכווצת לאגרוף. הם יובסו."
★
תא"ל ג'יימס קוון.
אני יודע אחי עזוב כבר קניתי אל תבאס
איזה כיף לךך !!! מזל טוב
שונא אנשים כמוך שמשוויצים בכסף שלהם , וכמו שאומרים נולדת עם כפית זהב בפה אם תפסיד תכסף יהיה לך קשה
תתחדש,
אני אישית אף פעם לא אהבתי להיות מפונק.
אני יסדר עם חולצה קרועה משנות ה-90,
מכנסי שורט שקניתי בסופר ב-10 שקל,
תקליט של שלמה ארצי וטיול בהריי ירושלים המקסימים.
נשמע לי כמו גן עדן.
בואנה יא משוגע ב-12 אלף הייתי מתפרע,
הייתי קונה ציוד סנפלינג ואוהל ויוצא לירדן לשבוע יש שם אחלה מקומות לטייל בהם.
כל אחד ומה שהוא אוהב לבזבז ת'כסף עליו,
הוא אוהב בגדים סבבה.
ד"א אחלה חתימה![]()
נערך לאחרונה על ידי S.P.Q.R; 15-09-2011 בשעה 20:23.
One Shot - One Kill