|
|
יש לנו ילד אחד בכיתה שקוראים לו לוקה לאחד קוראים באקר (ערבי) ועוד אחד שקוראים לו ראג'ב !! נשבע לכם לא ספאם חח !!!![]()
חחחחחחחחחחחחחח אני מכיר:
וזלינה ( וזלין חחחחחחחחחח )
אלקיים ( אתיופי )
יערה
כאילו WTF מה נסגר אתכם אנשים?!
".It always seems Impossible until it's done"
גם אביב וסתיו זה שמות מטומטמים
נשבע לכם היה איתי ילד בכיתה ו' קראו לו קחה (ככה XD) ולאח שלו קראו למה O_O
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
ארנסט
חחחחחחחחחח אני מכיר מישהו בשם באחשי חחחחח מילהה
אני אוהב אותך הדם שלי ירוק !
^קרדיט לHasee על הלמעלה^
אני מכירה מישהו בשם שרון חחחחחחחחחח והוא בן!!!!!!! OO"
.If you think i'm just some stupid kid ruled by his emotions, then so be it"
.It's nonsenes meant for those who don't know hatred
".If anyone wants to deny my way of living, I'll kill everyone they cared about, Maybe then they'll feel a little of my hatred
אני הכרתי בעבר ילד אתיופי בשם ממוש
עזבו אתכם , השם הכי מצחיק זה שרוליק !