|
|
נקווה שלמדת שאסור לגנוב.
למרות שאת ה40 מליון הרווחתי חזרה.
כנראה שבכל זאת לא אקבל חזרה כלום.
נערך לאחרונה על ידי FireDesign; 26-10-2012 בשעה 15:36.
לא מעניין ביי
בהצלחה בהמשך.
בהצלחה כפרה עלייך..
קרדיט לFRENZY