נוו אז קארמה לא הלך לכם אה... חרא שרת
נוו אז קארמה לא הלך לכם אה... חרא שרת
|
|
אתם מוחקים את השחקנים?? (בבקשה תימחקו) D: כי חבר שלי הומו! בן זונה אני הבאתי לו לשחק בשחקן שלי בבית שלי הלכתי רגע לישתות ! ההומו עשה אקים וקיבל לי באן ברמה 80+! אני זה ProStyle
למה עשיתם ריסטרט לשרת אלך לי שלוש pink baen כיסאות ו 5 סאטים של ilbi ו 10 ועוד כיסא של המכשפה אני רוצה את כול ה עכשיו בחזרה זה פעם שלישית כבר
יש SC?
S4 League - 'UltimateBullets // BlastoffSpy // TazerBlade' <<My Chars
יש לנו רול באק של כמה שעות, יוני מסדר אותו, ואז פותחים.
נערך לאחרונה על ידי ShitBrix; 12-02-2010 בשעה 21:27.
S4 League - 'UltimateBullets // BlastoffSpy // TazerBlade' <<My Chars
אצם צחזירו לי את הדברים האאלו אחי זה לא באה בקלות כול זה
לא אני זה bowxmodel
טוב ..
nadav1212 אני מזהיר אותך פעם אחרונה .
עוד ספאם\דאבל\קללה אתה מקבל אזהרה..
קרדיט לחיים!
נערך לאחרונה על ידי ShitBrix; 12-02-2010 בשעה 21:30.
S4 League - 'UltimateBullets // BlastoffSpy // TazerBlade' <<My Chars