מה המצב, היום הראשון הלך די טוב, אתמול, היום, ומחר אני כמעט ולא התקדם עם כלום יש לי קצת לחץ וכן זה קצת בעייתי להתחלה, זה מאתמול לא מספיק היום ננסה לעשות קצת יותר אבל עדיין זה לא זה
---
![]()
בטחחחח שכן כל יום בהצלחהה!!!
ברורררר כל כמה ימים!!!!!
|
|
שמע אני חייב להגיד לך שאתה אדיר !!
אני זוכר שהתחלתי עם ה PPD ב 2013 ככה , ואני זוכר גם אותך , רק שלי לא היה את ההתמדה כמו שלך יש , באמת שאתה תותח שעד עכשיו אתה ממשיך ועושה רווחים מטורפים .
מה שהפיל אותי כל הזמן וגרם לי להתייאש זה שכל פעם מחדש מחקו לי את כל הסרטונים , את כולם , כל פעם מחדש !
עכשיו אני רוצה לחזור ויש לי כמה שאלות בטח דברים יתחדשו , נגיד יש לי כבר נישה וסרטון מוכן עם הוכחה והכל ,העלתי את הסרטון , מה הדף נחיתה הכי מומלץ לשים ? מה אני עושה עכשיו , איך אני מקדם את הסרטון , או שלא ? מה אני עושה אחרי שאני מעלה כל סרטון ? והכי חשוב , איך אני יכול לגרום לזה שלא ימחקו לי את כל הסרטונים ? מקווה שתענה לי ואתחיל לעשות רווחים כמו שלך יאלוף !
(:
תודה גם אני זוכר תשם. כן זה קרה גם לי שהתחלתי כאן עם set and forget נמחקו לי יותר מ-100 ביום, קורה לכולם.
אין משהו הכי מומלץ זה רק בשביל ה- CR שלך, אתה יכול לעשות blogger וכו' ואם אתה רוצה להשיג קצת יותר אז online generator.
אם אתה לא משיג תנועה אז כל הדפי נחיתה האלה לא באמת שווים, קודם תתרכז בלהשיג תנועה טובה.
תקדם עם לייקים, צפיות, בקלינקס, תוכן איכותי וייחודי, לא השתנה משהו חוץ משתראה הרבה סרטונים שמדרגים עם 301 צפיות ונמחקים מהר
איך תגרום לזה שלא ימחקו לך הסרטונים? אם זה היה משהו פשוט הייתי משיג פי 3 תנועה.
זה לא באמת אפשרי עם יוטיוב, בנישות תחרותיות תמיד אנשים ידווחו אליך, המחיקות זה חלק מכללי המשחק ביוטיוב.
מי שלא מוכן למחיקות האלה מקדם אתר, אני מעלה המון סרטונים כל יום וכך אני מנסה לעשות את זה כמה שיותר יציב.
אם אתה ממש רוצה לנסות בכל זאת אז נישות ממש בלי תחרות שאף אחד לא יראה אותך/ תחשוב מחוץ לקופסה.
אם תשים לב בכל נישה האלה שלא נמחקים יש להם ערוץ אמיתי לא של PPD, אם תצליח להתחזות לאחד מהם ולפרסם PPD יותר סביר שתצליח לא להימחק.
בהצלחה תעדכן איך אתה מתקדם
לא כל כך הלך טוב, בכל זאת יש לי משהו מעניין לפרסם בימים הקרובים, כל השבוע כמעט ולא התקדמתי עם כלום היה לי קצת עמוס, עד שהשתלטתי על זה ובניתי על סוף השבוע כדי להפציץ גם התוכניות האלה נהרסו שזה ממש מבאס, מה שכן לפחות עשיתי לזה סוף וזאת הפעם האחרונה שזה יקרה אני ידבר על זה באיזה פוסט שאני יעשה.
שבת שלום
אתה מוכן להסביר לי בבקשה איך אתה מקבל מקדם את הסרטונים שלך? אני יודע שצריך בקלינקס צפיות ולייקים וכו' אבל איך אתה משיג אותם?
קודם כל תודה שענית מהר !
עכשיו מהפעם האחרונה שפרשתי נשאר לי 47 דלר בפייפלאייס ונמחקו לי כל הסרטונים , אני אשיג 3 דולר בקלות ויהיה לי כסף ראשוני כבר להשקיע .
יש לי כמה שאלות
השיטה S&F , כבר לא יעילה ? עכשיו צריך לקדם כל סרטון ?
יש לך איזה אתר שמביא דף נחיתה פשוט ונוח אוטומטי , אני אעשה כמו פעם , לכל סרטון אשים דף נחיתה חדש .
בקלינקס , אף פעם לא הבנתי מה זה למרות כל ההסברים ואיך משיגים את זה , ואם עושים את זה על כל סרטון ?
מאיפה אתה מביא את הלייקים והצפיות שלך ?
ושאלה אחרונה , לך גם מוחקים הרבה סרטונים ? אם כן , איך אתה ממשיך להרוויח ? ואם לא , אתה מעלה את הסרטונים והכל רגיל בלי IP שונה או משהו ? וכל סרטון אתה מעלה ממשתמש יוטיוב חדש או מאותו משתמש ?
תודה רבה !
(:
S&F יעילה אבל לוקחת המון זמן וצריך לחכות והכל בקיצור לא השיטה הכי מומלצת כרגע.
היום מה שהולך זה לקחת אתר/דף פייסבוק / סרטון ולקדם אותו בגוגל. מקדמים אותם היום בעזרת בקלינקס.
אתה צריך GSA וב50 דולר אי אפשר לקנות צריך לחסוך קצת ואז תקנה. כן לכולם מוחקים יוטיוב היום תחרותי יותר
מאי פעם ואם באמת רוצים לתת שם FIGHT ולהרוויח משהו צריך כלים כמו GSA או מקור צפיות והכל.