ענק
|
|
ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
הרגתתתתתתתתתתתתת אותי אין אין חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחח
פשוט סוססססססססססססססססס
למה ה' לוקח את הטובים ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
חחחחחחחחחח איזה חזק
כמובן כמו שכולם אמרו פה 90 או 95 אחוז כאן נכון
כלומר יש הסכמה שגברים זה עם טמבלאם בת תקרא את זה היא תגעל ולא תבין מה זה השטויות האלו
חחחחחחחחחחחחח יואו מזה הרוב פה נכון איזה כלי אתה אחי
יוווווווווווו זה ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לולללללללללללללללללללללללללללללללללללללל ל
יאווווווווווווו זה כזה נכון יאללה איזהשולט!
הכי מצחיק:אין בן שלא נכנס עם הפלאפון מתחת לשמיכה בלילה והאיר על הזין
ROOFFFFFLLLLLLLLL
חשבתי שאני הטמבל היחידי שעושה את הדברים האלה...
LOOOOOOOOOLLLLLLLLL חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עננננקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!
" אין בן שלא עשה בסרט אמריקן פאי פוס על הקטע שרואים את הכוסית ערומה עם החזה"
ROOOFFFLLLL עשיתי את זה כשהייתי בן 13 זה כל כך נכוווןןן חחחחחחחחחחחחחחחחחחח פשוט הייתי על הריצפה כשראיתי את זה
אני יתרגם אחרי זה לאנגלית ויפיץ קצת בפורומים ברשת
אולי יאהבו קצת יותר את היהודים :>
יוו איזה חזקים יש פה!!! דיי אני מת!!
יש כמה קורעים:
זה "אין בן שלא הולך 5 מטר אחורה כדי להשתין בבוקר"
ועם המיכל הכחול הזה.
הרוב פה נכון!,בימיוחד האוהל.
צ'אק נוריס יכול ליירט מטוסים כשהוא עושה אקדח עם האצבעות ואומר: "בנג". .
אההההההההההההההההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח נקרעתייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ייייייייייייייייי 90%נכונים אצלי פ'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחח
שמע חוץ מ3-4 דברים כמעט הכל נכון אצלי ואני מת פהההההההההההההההההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחח תארו לכם תנכס לפה בת ותגיב " חחח כמה נכון " 0o
חחחח באמת יש כאן הרבה נכונים אבל הרבה חרטה...
מה זה הסרט עימנואל?
בחיים לא עמדתי על הראש שלא נרדמתי :|
הזה עם האסלה באמת נכון זה קר אחושרמוטה...
חח וגם זה עם המכשיר הכחול הזה תמיד אני מנסה לקלוע בו..מה אתם רוצים שמים לנו מטרה ...
נערך לאחרונה על ידי Xanax; 07-10-2005 בשעה 13:49.
חחחח חזק לאללה..
דוגרי גם בנות מתבאסות לחרבן בחורף:/