אז מה אתה רומז שגם לך עשו ככה?נכתב במקור על ידי LoverBoy
אז מה אתה רומז שגם לך עשו ככה?נכתב במקור על ידי LoverBoy
|
|
עברתי דברים דומים...ו...אני עדיין חבר של כולם...שמע אחי..אני בנאדם סלחן..אין מה לעשות..נכתב במקור על ידי LoverBoy
אני עדיין לא בעד העיניין שאם היא שיכורה תעשה בה מה שבא לך.
כאילו גם הזיון לא שווה אם אחד מבני הזוג לא זוכרים...
אומן אני אוהב אותך מאוד מאוד
ד"א תקרא את התגובות שלי הוא לא הזיז לו כל כך הוא רק שמח מיזה הוא ראה מה היא עושה שהיא שותה והוא צחק ואמר שצריך לצאת איתה המון לשתות
למרות שבהתחלה הוא קצת התעצבן אני מודה רביד גם אותך אני אוהב אבל זה חבר טוב הוא לא היה רב איתי לא כל כך איכפת לו
שתגיעו למצב כזה כולכם פה אני רוצה לראות אותכם אומרים את זה במיוחד אחרי שאתה אומר לה פעמיים שאתה לא רוצהנכתב במקור על ידי guy555
![]()
תמצוץ לו D:
XDXD ישפר לו תהרגשה
אזרחות ממממ דבר טוב
חחחח בדוגרי רון צודק עכשיו שחבר שלך כבר לא אכפת לו כך אותה לאיזה בר מקומי תתדלק אותה צרפת אותה, קצת תגלגל לה את החזה ותשאיר אותה אם החשבון חחחח זה הכי שולט בארץץ
ארררררר 3 דאבל פוסטים באותו נושא.. המונה שלך באמת בסכנה....נכתב במקור על ידי ron4ever
וכן, הייתי במצב שלך [ושלא כמוך, התנגדתי, פעמיים...]
וכן, הייתי במצב של חבר שלך [רק שבניגוד אליו, אני אהבתי אותה..]
אור, גם אני סלחן בד"כ אבל בגידה... בגידה אמיתית [מה שלא נראה במקרה הזה] זה דבר שקשה לסלוח עליו...
רון... תיזהר על המונה שלך... אתה על הכוונת שלי היום [יש לי פלאטופ במקרה היום]
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
גם אם הייתי שיא החרמן לא הייתי דופק חבר שלי.. לא משנה כמה שתוי הייתי היא הייתה מקבלת שתי בעיטות לראש..
אתם לא מבינים שהוא בקושי בן 13 ואתם 17,18 יש הבדל אין דבר כזה בגיל 13 אהבה אמיתית ואל תזינו תשכל ותגידו שלאהבה אין גדל וכל החרטות שלכםנכתב במקור על ידי Yellow Slider
חודש ל14 :\נכתב במקור על ידי itay
איך כולם משחקים אותה חבר חרא איזה ילד זין חחחח כאילו אף אחד פה לא היה עושה את זה
מילה שיצאת בזול.. אם הצלחת להתחרמן איתה והוא עדיין חבר שלך.. אז למה לא :|
חוצמזה תחשוב על זה ככה... עדיף שזה היה איתך ולא עם מישהו אחר שהיה שומר על זה בסוד![]()
Bring the Violence-
בידיוק גם אני די בטוח שכולכם הייתם הולכים על זה על הפעם הראשונה אני ניסיתי להתחבמק עוד מכבוד שעשיתי לונכתב במקור על ידי Dead Or Alive
רון אני זוכר ת"גולש" הקטן הורדתם לי תכתף עם הגלשן שלי נכנסתם בי אבל חפיףף עבר....
אני במקומו?
הייתי הורג אותך ובאמת..
זה ממש לא במקום מה שעשית
חרמן בטירוף לא חרמן
לא היה במקום ב-כ-ל-ל..
אתה ממש לא חבר שתדע.. ממש לא יפה.. אפילו שלא אוהב .. שיכור לא שיכור
עדייןש ולט בעצמך.. וזה לא היה יפה בכלל .. וממשממש לא חברי