בוא מחר לפ"תנכתב במקור על ידי Maniac
בוא מחר לפ"תנכתב במקור על ידי Maniac
כוסעומו מה זה מלווה?
|
|
חחחחחחח
זה ההזמנה הקלאסית
איך אני יבוא? אוטובוס? אתה תממן לי?
חחחחחח קרעת אותי
זה האלה מביאים לך את הכתובת שלהם בסוף העולם
תן לעצמך כאפת שטות
-ReMiX-
עכשיו רציני יש פה מספיק ספאם לנעול..אתם רוצים מכות דברו בפרטי =]
אתה אמרת תן מקום נתתינכתב במקור על ידי Maniac
עזוב ניהיה בקניון עזריאלי אני אתה אחד על אחד
מילה שלי אתה מקבל דקירה
כוסעומו מה זה מלווה?
LSD תביא תביא תמונה שלך אני רוצה לראות על מי אני עושה פוזות...לא שזה משנה את המכות תחטוף
אל תנעלו נהיה מעניין חוץ מזה אין קללות אין כלום אין סיבה לנעול
חחחחחח
דקירההההה
חחחחחחחח
די להעביר להומור
לא עוד מעט תגיד
מילה שלי אתה מקבל כדור בראש
איזה טיפש הייתי מפוצץ אותך רק על זה שאתה מפגר
-ReMiX-
LSD ? אתה מחפש מכות ?
מה אתה כל כך רוצה לריב איתו ?
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
מפגש בראשון הכי שולט...גם יש רכבת.גם יש קניון זהב..וגם הרבה אנשים מראשון..ראשון רולזזז.....
=]
גאנגסטה שיט אתה בא למפגש...אני רוצה הורדת ידיים ..!!
לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר
זה יבוא לך בהפתעה אל תדאג אין לי תמונה להראות לך חכה חכה אתה רק מחמם אותי עוד ועוד מילה שלי אתה יוצא משם בוכה אתה לא יודע עד כמה תבכה על זה שאמרת שאמא שלי זונה הכל נרשם בזיכרון על אמא שלי לא מקללים אתה עשית את הטעות של החיים שלך חכה חכה
כוסעומו מה זה מלווה?
זה אתה הדוקר ?נכתב במקור על ידי LSD
מה אתה מדבר שטויות ?!
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
מה אתה עושה פוזות אה? אתה רוצה שאני יזין אותך? שב בשקת יא מעפן!LSD ? אתה מחפש מכות ?
מה אתה כל כך רוצה לריב איתו ?
חחח סתם אחי אתה בן 17![]()
אוהב אותך!
חחח נהיה פה יותר ויותר מצחיק![]()
הם מדברים על מכות וזה ואנשים אחרים בכלל לא מתייחסים וכותבים על דברים אחרים... חוצמיזה אל תדברו בפרטי תדברו פה זה מעניין![]()
חח את הטעות שלי החיים שלי?
שאמרתי שאמא שלך זונה?
אתה ממהר...עוד לא אמרתי שאבא שלך הומו
ושאתה חרטטן שאוהב לאיים
-ReMiX-
אני לא מוגבל לריב עם ילדים בני 4 באינטרנטנכתב במקור על ידי Maniac
אני אבדוק באיזה תאריך באיזה שעה באיזה מקום אל תדאג אתה עוד תראה אותי
תריב עם עצמך קוקסינל הומו
כוסעומו מה זה מלווה?
LSD
כדי שתתקפל למה אתה מתחיל לצאת פה צ'וקס..אין תמונה אין זה...אחי תתחיל להתקפל..
לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר
בא לראות רק מכות איזה הומאים הכל אצלכם מכות
ויכול ללמד אותך על החיים מתוקי תאמין לי.
ילדי מקלדת זה הרוב תופסים פוזותך ואתה לא צריך להגן עליך במקדלת כי זה לא אומר כלום
ילדים הומאים ואי לראות מכות איזה מרגששששששששש
The Hibachi!
Gilbert Arenas - #0 Shoting Gurd
"כי כולם אמרו שהוא יהיה 0"
Agent Zero Elite BackCourt Unit - We Fear No One!
Ballin Till We Fall...