תודה
,usv
,usv thzv ,u,j
תודה מקודם שלחתי הודעה בטעות באנגלית אז אני מבקש מהמנהלים לא לחסום אותי כי לא ראיתי שהכתב באנגלית
יהיה כיף!
חוקי הפורום