אחי ניכנסתי..
|
|
נכנסתי שוב עכשיו :]
על אתמול כבר שילמת
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
נכנסתי גם היום
אתה חייב לי כבבר 20 נקודות
נכנסתי
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
נכנסתי תעביר
ניכנסתי
חאלס אל תכנסו יותר, חכו שהוא יעביר.
הבנאדם גר בצפון ,
ייתכן שהוא רצה להפסיק את העניין אך הוא לא יכול .
נא לא להגיב .
הנושא יבדק, הכסף ישולם .
הנשוא פתוח, אבל לא להגיב!
הוא לא ביקש להיכנס כל יום פעם אחת אז להירגע
הוא לא חייב לאנשים 20 נק' אלא רק 10 לא משנה כמה פעמים נכנסתם.
יצחק חיים צמח הלוי ז"ל,
1992-2006, ת.נ.צ.ב.ה
הבא שיגיב קנס של 50 ,
חכו שהוא יעביר לכולם.
מה לא ברור ?!
עד שפותח האשכול יחזור כל מי שיכנס לא יקבל נקודות .
נכנסתי
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי