טוב אני מניח שזה קשור לעובדה שאתה לא מבית דתי :\
טוב אני מניח שזה קשור לעובדה שאתה לא מבית דתי :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
|
|
צמים בגלל הסליחות יותר מבגלל המלחמה...
צמים כי רוצים לכפר על כל החטאים שעשינו...
אני ממש לאדע מה לעשות.... שהמנהלים יחליטו - זה למה הם מנהלים... אני בקושי כותב פה אז אין לי מה לקבוע
יום הכיפורים חודש אלול שערי השמים פתוחים ומבקשים סליחות אין הקשר?
חוץ מזה מקודם התבלבלתי קצת בהקשר אמרתי שמתו אנשים במלחמה אבל עדיין זה לא קשור קשור מה שרשמתי^
סורי על הבאלגן באשכול...
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
אהמ אהמ, יש אנשים שטועים :]
לפי דעתי צריך לסור בכיפור, לא רק בגלל שאני צם ואני שומר, אלא בשביל לתת את הכבוד המינימלי.
יצחק, כיפור זה יום לכפר על המעשים הרעים, זה אני יודע לבד(LOL)
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
לא לסגור מי שמפריע לו שלא יכנס
יאללה מכבי שלי תתנו הכל בישבילי כי עד המוות זה את ואני
מחזקנכתב במקור על ידי -=sPlItE=-
חח כבר אמרתי התבלבלתיייי חח איזה פאדיחות סורינכתב במקור על ידי Carter
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
תגיד תודה שהתבלבלת.נכתב במקור על ידי The Mask
אני הייתי בטוח אחרת(לגבי עצמי והדעות שלי)
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
כבוד ליום הכיפורים.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
וסתם ידפוק אנשים שמשעמם להם בלילה
ם_O
מה איכפת לכם לא הבנתי
מי שצם בכל מקרה לא יראה שזה סגור
נכון?
אז זהו.. :\
לדעתי לא צריך לסגור את הפורום...
מי שצם (כמוני) לא יכנס במילא אז זה לא משנה...
נכתב במקור על ידי Carter
ממתי נותנים כבוד ליום ? :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
למה שאלון אמר .
סוגרים בגלל הכבוד !
נכון שמי שלא רוצה לא יכנס, אבל מבחינת כבוד סוגרים.
למה לובשים בגדים חגיגים בשבת?
נכון! כבוד!