אבל זה שאשמתו שאין לך משתמש עכשיו.
זה כמו שתקבל באן מסתם אתר ותבוא ותלונן על מישהו.
אבל זה שאשמתו שאין לך משתמש עכשיו.
זה כמו שתקבל באן מסתם אתר ותבוא ותלונן על מישהו.
|
|
אבל הוא היה צריך להחזיר לי תמשתמש
לא מדבר על אתמול אתמול לא רציתי לדבר על זה ביכלל
היום אני מסכים אבל שיחזיר לי תמשתמש
חח מה זה לא רצית פיתאום היום אתה רוצה..
אחי זה לא משאתה רוצה.
הוא שלח לך אתמול את המשתמש אתה לא יכול להגיד שאתמול לא רצית והיום אתה רוצה ופיתאום הוא לא עובד.
זה לא נשמע טוב.
אני לא יודע מה נישמה ומה לא נישמה
אבל יודע מה אני מוכן איתו חצי חצי
כי אני עבדתי משתמש
תלמד לכתוב בעברית קודם...
האחריות כולה שלך ורק שלך ואתה צריך להחזיר לי את הנקודות סוף פסוק.
כן יש לי שגיעות לא יודע למה בחיים לא היה לי
ואים אתה רוצה חצי חצי אני מוכן לא יותר מי זה
כשה תחזיר לי תמישתמש אני יהיה מוכן לדבר איתך
ני חוזר ואומררררררררר
הוא רוצה ת נקודות ושביא לי תמשתמש
אחי אבל אמרנו שהוא בכלל לא אחראי למשתמש והאיימיל לא היה שלו אז איך אתה רוצה שהוא יחזיר לך?
אתה מוכר לו משהו לא תקין ואז מבקש שהוא יחזיר לך אחרי שזה כבר לא עובד?.
נו מה נסגר?
extime2 אתה מתכוון להביא לי את הנקודות שלי או לא?
http://img171.imageshack.us/my.php?i...ntitledax5.png
קח
ואין לי פוטושופ...=\
עכשיו תביא את הנק'
![]()
I Keep The Bible In A Pool Of Blood,So That None Of Its Lies Can Affect Me!!!!!!!!
חיים מה נסגר עם הנקודות??
נו אני מקבל אותן או לא?
תשמע לי טוב טוב עכשיו יחתיכת בן של זונה אתה לא תישלח לי את הפרטים בשעה רבע לשש שזה אחרי האשכול ואחרי כל מה שכתבת פה...אתה מתחיל כבר ממש מעצבן אותי חתיכת אידיוט עוד מילה אחת אני יזיין לך תאמא ילד קטן ומסכן עכשיו הפואנטה זה לא הנקודות אלה העובדה שאתה מתחיל לשקר פה ולחפור באייסיקיו...חיים לא מצטער על הקללות ולא מפחד משום אזהרה או משהו שתעשו אף ילד לא יתחיל לזיין תשכל ולהיתפלצף עליי בפורום ובאייסיקיו. :o:o:o
מי רוצה כבוד לא מבקש כבוד
חתימך נערכה מאחר ועברה על סעיף בחוקי החתימות.
ספוילר: