שתוק יהומו אנחנו לומדים אלקטרוניקה...
ואנחנו לא בכיתה הזאת כי אנחנו דיסלקטים כי אנחנו מופרעים :|
כל אחד שם היפראקטיבי כל הכיתה מעשנים כמעט חחחח כולם שם לא יכולים להחזיק תעצמם שעה בגלל זה כולם שם...
מה אתה כל כך שמח? שאתה מופרע? וואייי גבר!!
סביר להניח שעוד כמה שנים נראה אותך קבלן או משו אנערף