מזל טוב...
מזל טוב...
|
|
מזלט טוב אחויהף!!
אל תפרסם יותר בחתימה.
מזל טוב אחי.
מנהל פורום VIP-Games לשעברמפקח קטגוריית משחקים לשעבר
מזל טוב מותק
תודה על הקדשה =]
וזה וזה
ומה אתה *******?
אה מזל טוב וזה
ספאמר בע"מ
אופס אליאור איתי וערן חחחחחח שכחתי נוו מה אני יעשה היה מאוחרר
מה זה צינזר לך ? ככה אני רושם :oוזה וזה
ומה אתה *******?
אה מזל טוב וזה
מזל טוב~!
^^ תודה לשי התותח על הפצצה למעלה! ^^