שלח לי תודה
שלח
משה, לא נשכח ולא נסלח עדי 2007
שלח אחי
cool
תודה אחייייי!!
שלח לי אחי תודה מראש
שלח אחי...
נישמע טוה הדבר הזה שלח לי אחי בבקשה!
תודה גבר מעניין איך זה...
וואלה להיט אח שלי ! תשלח כפרה . תודה מראש .
שלח לי גברר... אתה ענק!!
תודה שלח לי
תודה גבר
אני אשמח לקבל תודה
חוקי הפורום