2!
ואחת עם דלק ע"ח העבודה=]
|
|
2
סיטרואן קסארה 99
טיוטה קורולה 2008
לי יש מולטיפלה ושתי ושלוש אופנועים
מולטיפלה ו3 אופנועים
שתיים
2..
אבל זה כי אנחנו 10 נפשות בבית.. אחרת.. היה אחת..
בימבה קטנה בלי שם מאחורה.. :/ לא יודע איך קוראים לה..
ומזדה לנטיס רגילה..
1 עוד מעט 2
2
לאבא שלי אחד לאמא שלי אחד