נק' בבקשה..
ניק נוכחי:Cry_AngeL
ניק לשינוי: Bla¢k Ang£l
ניק חלופי אם תפוס לא לשנות..
הניק תפוס, קיבלת נקודות
נק' בבקשה..
ניק נוכחי:Cry_AngeL
ניק לשינוי: Bla¢k Ang£l
ניק חלופי אם תפוס לא לשנות..
הניק תפוס, קיבלת נקודות
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 18:02.
http://up353.siz.co.il/up3/twnmmtzu3exo.jpg
|
|
ואם יש לי אזהרות אז תורידו
בוצע
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 18:45.
תביא 10 נקודות =]
קיבלת
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 18:46.
מבקש נקודות
קיבלת
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 18:46.
נק' אזהרות whatever...
קיבלת נקודות, אזהרות אין לך..
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 18:55.
בברכה, Joni
מבקש נקודות, אם אפשר אז 50.
ואם יש אזהרות להוריד בבקשה.
ניק נוכחי: SlaydeR
ניק לשינוי: -SlaydeR-
שאלה:
אני יכול לבקש שוב להחליף לניק SlaydeR, אם אני לא יהיה מרוצה מהשינוי ל-SlaydeR- ?
נקודות קיבלת, בקשר לניק רק היום תוכל לשנות אותו אם לא תהיה מרוצה, בפעם אחרת זה יעלה לך.
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:01.
מנהל פורום VIP-Games לשעברמפקח קטגוריית משחקים לשעבר
אני רשום 3 שנים אז אני זכאי Oo ?
זכאי למה?
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:01.
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)
אני רוצה נק'
יש לי מעל 150 הודעות ומעל וותק של חודש
תודה
קיבלת
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:02.
עם אפשר תנק בבקשה אני עני חחח
תודה.
קיבלת
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:03.
ניק נוכחי: rivaldo
ניק חדש: PŝYĈĤŐ
ליאור אמר שמותר לי לבקש שוב
בוצע
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:04.
משה, לא נשכח ולא נסלח
עדי 2007
1. נקודות!!!
2. ניק נוכחי: TheLegedKiller
ניק לשינוי: ToM
ניק חלופי (במידה והניק הראשי שבחרתם תפוס): TheUnderdog
אם יש לי אזהרות תורידו
תחליף אימייל לשל Gmail או לאימייל של הספקית שלך, אימייל של הוטמייל בעייתי.
למה זה בעייתי? אי אפשר לערוך לי את זה אם זה עם הוטמייל??
לא, אי אפשר
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 23:15.
נק' ואם יש לי אזהרה אז בבקשה להוריד לי...
קיבלת
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:06.
אם אפשר בבקשה נקודות + להוריד אזהרה :-)
תודה
בוצע
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:07.
אני מעוניין בנקודות
תודה מראש
קיבלת
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:07.
ניק נוכחי:FullyMoony
ניק לשינוי:
۞ GameŘ ۞ -----בבקשה כמו שרשמתי!-----
ניק חלופי (במידה והניק הראשי שבחרתם תפוס): עפ תפוס אז לא משנה...אבל אני לא חושב שזה תפוס..
ובבקשה 10 נקודות =)
בואנה אתם גדוליםםםםם!
בוצע
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 01-01-2008 בשעה 20:09.
לחופש יש תאריך:
23.10.15