בעד. לא ילך - לא נורא.
|
|
אני בעד
קרדיט ל
J0k3R
על הפצצה למעלה
מאוד בעד.. אני מכיר מלא ילדים שיודעים לשדר טוב חח ואפשר לפתח את זה ממש למשל לעשות שידורים לפי סיגנונות ואז כל אחד יאזין לפי הסיגנון ומתי שהוא אוהב ועוד חח
אריק תידוע לשדר?
יאללה בכיף נשמע טוב דווקא אפשרות מעולה בשעות השיעמום של החופש
2pac R.I.P
9.9.96
מזל שמנהל ראשי זוכר איך עושים תיוג =X
אני אישית לא אקשיב לזה ואני די בטוח שהוא לא יהיה הצלחה.
בעד זה יהיה מגניב
ומנהל ראשי שלא מתייג כמו שצריך פעם ראשונה שראיתי את זה
הרדיו האחרון היה יחסית הצלחה, למרות שלא שידרו כל הזמן ורק בשעות הקטנות של הלילה.
היה מצחיק והיה כיף.
לא מבין למה לא לנסות שוב
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
חחח זה מזכיר לי לפני כמה שנים שהייתי במירק והייתי משדר והיו לי איזה 50 מאזינים והייתי מזיין את השכל שם איזה תקופה
בעד
אני מוכן להיות שדרן
אני בעל ניסיון בשידור..
רדיו פרטי כמובן אבל עדיין..
בעד