כן אחי זה פשוט מודים ..
כן אחי זה פשוט מודים ..
|
|
בונה אחי בת זונה של השקע כל הכבוד! מוריד תספיידרמן נראה חזק!..
בואנה אחי איזה השקע אתה הילד שהשקיע את האשכול של כל הזמנים שראתי עכשיו את האשכול הזה קיבלתי שוקקקקק איזה גבר הלוווווו כולם לילמוד מהילד הזה!!!!!!!!!!!!
תודה אחי אני מנהל פה אז מין הסתם אני צריך להשקיע:] תהנו!
תודה אחי
תודה, איזה השקעה!!!
אבל אתה יכול אולי להביא spellforce אני מחפש כבר מלא זמן, תמיד רציתי לשחק, אבל לא מצאתי בשום מקום ולא רק באתר הזה.... אם תמצא ותעלה אני אודה לך כל כך....
תודה!
תודה אני אכי אהבתי את המשחק סאן אנדרס וויס סיטי
ואי אתה סוס אני מחפש igi 2 שנה
אהבתי את הומדים ל gta חזק אחי תודה