שמעתי עליך מאיפשהו...ביי גבר!! (X
נכתב במקור על ידי MoTkAy סוף סוף? סתכל מה עניתי לעמית נכתב במקור על ידי Human דרור מה אתה רציני?? תחשוב על צוות המעלים =\ איך נחזיק מעמד? אני אשתדל להיות אחראי על הצוות מעלים, בכל מקרה נתנאל היה סוג של אחראי.. אל תדאג, דבר אייתי באייסי נכתב במקור על ידי חיים כמה שאני ואתה שונאים אחד תשני, היית אחד המפקחים הטובים לא שנאתי אותך..
נערך לאחרונה על ידי SpiderPig; 31-10-2008 בשעה 21:55.
חוקי הפורום