תראה איזה מטומטם אתה הניק של זה HITMANBOY אתה שם לב שיש לך את השלוב של man ו boy? זה לא ממש הגיוני מאחר ובמקרים מסויימים זה אותו דבר.
נערך לאחרונה על ידי Honey; 17-02-2009 בשעה 16:26.
חוקי הפורום