מזל טוב =\ XD
מזל טוב =\ XD
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
|
|
חחח איזה מטומטמים עלק מזל טוב :\
אי אפשר אפילו להסתלבט על אנשים פה חח
עשית רישיון לרכב לפחות?
אה זה יש לך מזמן בעצם.. אופסי חח..
נערך לאחרונה על ידי jokojo; 16-02-2009 בשעה 22:29.
חחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב טוב אהבתי..
מזל טוב!