|
|
איזה אופטימיותתתת איזהההה איפה אתה חי?! בארץ לא נצחנו עם 40 אלף אוהדים שלא מפסיקים לעודד אותך אני לא מבין מה אתה רוצה יותר מזה?! למה בכלל לעלות למונדיאל אם אתה משחק משחקי בית מול נבחרת כמו יוון ובקושי מוציא תיקו ! בשביל מה?! מה יקרה אם נעלה למונדיאל ונשחק נגיד נגד ברזיל ? נשחק בשביל להפסיד בכמה שפחות גולים? די נמאס זה כבר מגעיל נשבע שזה מגעיל משחקים כמו איזה לא יודע מה נותנים יותר מדי קרדיט וכבוד ליוון היחיד שהיה "חוצפן" ושיחק כמו שצריך זה בן סהר וגם אלברמן נלחם כל השאר כלום לא עשו , אווט שוער ביצים קלמי סבן לא יודע להרים כדור כמו שצריך אי אפשר ככה צריך לעשות שינויי מהיסוד אם קשטן באמת רוצה שנגיע למונדיאל וחבל שבבית כזה בינוני אנחנו לא שואפים לעלות מהמקום הראשון ולא מנצחים את שוויץ ויוון בבית.
איזה משחק גרוע יאללה...
יוון היא לא זאת של 2004, שהיא זכתה ביורו בפוקס, הינו צריכים לעבור אותה, אם לא הטעויות של דודו אוואט!
משחק איום שלו, גם של תמיר כהן, בניון, ונוספים. ההחמצה של יצחקי הגיע המהצלה ענקית של השוער!
בקיצור, חבל...
משחק חלש של קשטן ושל שאר הנבחרת, רק בן סהר שיחק מצוין וכל הכבוד לו על זה...
פוקס, לא פוקס, בחיים ישראל לא תיקח יורו או מונדיאל, אלא אם כן יהיה שינוי רציני וזה כבר לא יקרה ב50 שנה הקרובות
חוץ מזה, הם שיחקו חכם, והיה להם גמר יחסית קל נגד פורטוגל
בקשר למשחק הזה לא ציפיתי ליותר מתיקו כי ידעתי שלא הולך להיות ניצחון וגם הם באו בשביל תיקו ככה שזה מה שיצא
אם נבוא ביוון ונשחק התקפי נחטוף בראש (זכרו מה אני אומר)
ואם נבוא הגנתי הסיכויים שווים.. גם להם זה לא בדיוק טוב 2 נקודות מתוך 6 מול אחת היריבות העיקריות שלהם, הם יבואו לנצח...
קיצר צריך לבוא בראש למשחק שלהם כמו שהם באו למשחק שלנו
בכל זאת, מעניין לי את התחת מה כל הפרשנים אומרים הם שיחקו יותר טוב היה להם אינספור הזדמנויות טובות והם החטיאו כמו הומואים, ולהזכירכם הם היו ככה מלנצח, נגיחה בדקה 90 מול שער ריק...
(עברית)אתה יפה. מה אתה, יפה?! לא, אתה לא...!
(אנגלית) You are handsome. What are you, handsome? No, you're not...! h(גרוזינית)חרלמזי. ררחר, למזי? ארה, ארחר.
(ערבית)אנטה ג'מיל. מד'ה אנטה, ג'מיל? לה, אנטה לה.
גם אני גרוזיני(גיאורגי) גאה!
שן דחצ'ובה אמן!
הקסים אותי.
אחרי התיקו הדי מאכזב ביום שבת מול יוון בבית, נבחרת ישראל תצא למשחק חוץ קשה בכרתים מול יוון.
יוסי בניון, שנפצע במשחק בשבת יהיה כשיר וככל הנראה יפתח בהרכב, כך גם גל אלברמן.
המצב בבית:
שוויץ במקום הראשון עם 10 נקודות, יוון במקום השני גם עם 10 נקודות, עם הפרש פחות טוב משל שוויץ. ישראל ממוקמת במקום השלישי עם 9 נקודות, ניצחון ייתן לנבחרת סיכויים גדולים מאוד להעפיל למונדיאל. לאחר המשחק מול יוון לישראל מחכים 3 משחקי בית נגד קבוצות יחסית חלשות, לוקסמבורג, לטביה ומולדובה, כך שאם ישראל מנצחת את יוון, הדרך אל המונדיאל כמעט סלולה.
נשאר רק לאחל בהצלחה.
הימור שלי:
אולי במקרה הטוב נצליח לגרד תיקו
כמה שאני פסימי=\
אני מאוד אופטימי.
לפי מסע"ת של קשטן הוא רוצה לנצח ויעלה עם הרעב התקפי ואני חושב שיש לנו בהתקפה כלים יצירתיים ומוכשרים שיכולים להשים שערים להגנה הבינונית- של יוון.
ההרכב הפותח של הנבחרת למשחק מול יוון: דודו אוואט, דדי בן-דיין, קלמי סבן, טל בן-חיים, דקל קינן, גל אלברמן, בירם כיאל, יואב זיו, איתי שכטר, בן סהר ועומר גולן
נערך לאחרונה על ידי kondofoni; 01-04-2009 בשעה 15:19.
1-0 ליוון! כמה חבל, גול שטותי יחסית!
תמיד שנאתי ותמיד אשנא את כיאל
דרך אגב, הקהל היווני פשוט קהל בושה.
כמו במשחק של פאנאתיאקוס מול ויאריאל ביוון, גם הפעם הקהל עשה לייזרים על השחקנים שלנו במשך כל המשחק.
ראו את זה במיוחד בפנדל, שהם עשו מלא לייזרים על דודו.
ושוב הנבחרת מאכזבת... מה כבר אפשר להגיד ? נתראה במוקדמות יורו 2012