קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 21-10-2008, 13:53
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-10-2008, 11:49
  3. [דיון]הגרלת הבתים -מוקדמות המונדיאל
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 26-11-2007, 21:28
  4. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-11-2007, 13:12
  5. תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 09-09-2007, 21:51
+ תגובה לנושא
עמוד 4 מתוך 5 << ראשון ... 2345 אחרון >>
מציג תוצאות 46 עד 60 מתוך 75

[דיון] מוקדמות המונדיאל: יוון - ישראל (רביעי, 21:30) - עמוד 4

  1. #46
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    1,853
    לייקים
    0
    נקודות
    25
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי xtram צפיה בהודעה
    זה נכון שהנבחרת היוונית טובה מישראל אבל עדיין יש לי הרגשה
    שאנחנו הולכים לנצח ולהפסיד
    לא הבנתי?
    הולכים לנצח או להפסיד?

    בכל מקרה יצא תיקו לצערי...

  2. קישורים ממומנים

  3. #47
    משתמש מתחיל האוואטר של talichek
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    319
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    life is like a box of chocolates, you never know what you going to get
    מין: זכר

    Post

    ציטוט נכתב במקור על ידי creative צפיה בהודעה
    לא הבנתי?
    הולכים לנצח או להפסיד?

    בכל מקרה יצא תיקו לצערי...
    הוא התבלבל..

    האמת אם איך שהנבחרת שלנו משחקת הדבר הכי בטוח זה הבלבול ...

  4. #48
    משתמש משקיע האוואטר של Shon.
    שם פרטי
    שון
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    3,054
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Mes Que Un Club
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חבל מאוד שאבוטבול נפצע בגלל אוקוצ'ה,אני חושב שהוא ואלברמן יותר טובים מאלברמן וכהן.

  5. #49
    מכבי חיפה
    משתמש כבוד
    האוואטר של Ventura
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    5,244
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    רק חיפה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי creative צפיה בהודעה
    לא הבנתי?
    הולכים לנצח או להפסיד?

    בכל מקרה יצא תיקו לצערי...
    ציטוט נכתב במקור על ידי talichek צפיה בהודעה
    הוא התבלבל..

    האמת אם איך שהנבחרת שלנו משחקת הדבר הכי בטוח זה הבלבול ...
    אתם שני נכים חח הוא התכוון שננצח בבית ונפסיד בחוץ אבל זה כבר לא יקרה

  6. #50

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shon. צפיה בהודעה
    תאמינו קצת,תיהיו אופטימים.
    זה אפשרי לנצח ביוון,השנה אנחנו מצליחים יותר בחוץ מאשר בבית,על נבחרות לא משהו אבל מצליחים ואם שוויץ יכלה לנצח את יוון בביתה אז גם ישראל יכולה.
    איזה אופטימיותתתת איזהההה איפה אתה חי?! בארץ לא נצחנו עם 40 אלף אוהדים שלא מפסיקים לעודד אותך אני לא מבין מה אתה רוצה יותר מזה?! למה בכלל לעלות למונדיאל אם אתה משחק משחקי בית מול נבחרת כמו יוון ובקושי מוציא תיקו ! בשביל מה?! מה יקרה אם נעלה למונדיאל ונשחק נגיד נגד ברזיל ? נשחק בשביל להפסיד בכמה שפחות גולים? די נמאס זה כבר מגעיל נשבע שזה מגעיל משחקים כמו איזה לא יודע מה נותנים יותר מדי קרדיט וכבוד ליוון היחיד שהיה "חוצפן" ושיחק כמו שצריך זה בן סהר וגם אלברמן נלחם כל השאר כלום לא עשו , אווט שוער ביצים קלמי סבן לא יודע להרים כדור כמו שצריך אי אפשר ככה צריך לעשות שינויי מהיסוד אם קשטן באמת רוצה שנגיע למונדיאל וחבל שבבית כזה בינוני אנחנו לא שואפים לעלות מהמקום הראשון ולא מנצחים את שוויץ ויוון בבית.

  7. #51
    משתמש כבוד האוואטר של SoL
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    32
    הודעות
    9,050
    לייקים
    103
    נקודות
    100
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה משחק גרוע יאללה...
    יוון היא לא זאת של 2004, שהיא זכתה ביורו בפוקס, הינו צריכים לעבור אותה, אם לא הטעויות של דודו אוואט!
    משחק איום שלו, גם של תמיר כהן, בניון, ונוספים. ההחמצה של יצחקי הגיע המהצלה ענקית של השוער!
    בקיצור, חבל...
    משחק חלש של קשטן ושל שאר הנבחרת, רק בן סהר שיחק מצוין וכל הכבוד לו על זה...

  8. #52
    מכבי חיפה
    משתמש כבוד
    האוואטר של Ventura
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    5,244
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    רק חיפה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shadow צפיה בהודעה
    איזה משחק גרוע יאללה...
    יוון היא לא זאת של 2004, שהיא זכתה ביורו בפוקס, הינו צריכים לעבור אותה, אם לא הטעויות של דודו אוואט!
    משחק איום שלו, גם של תמיר כהן, בניון, ונוספים. ההחמצה של יצחקי הגיע המהצלה ענקית של השוער!
    בקיצור, חבל...
    משחק חלש של קשטן ושל שאר הנבחרת, רק בן סהר שיחק מצוין וכל הכבוד לו על זה...
    פוקס, לא פוקס, בחיים ישראל לא תיקח יורו או מונדיאל, אלא אם כן יהיה שינוי רציני וזה כבר לא יקרה ב50 שנה הקרובות
    חוץ מזה, הם שיחקו חכם, והיה להם גמר יחסית קל נגד פורטוגל

    בקשר למשחק הזה לא ציפיתי ליותר מתיקו כי ידעתי שלא הולך להיות ניצחון וגם הם באו בשביל תיקו ככה שזה מה שיצא
    אם נבוא ביוון ונשחק התקפי נחטוף בראש (זכרו מה אני אומר)
    ואם נבוא הגנתי הסיכויים שווים.. גם להם זה לא בדיוק טוב 2 נקודות מתוך 6 מול אחת היריבות העיקריות שלהם, הם יבואו לנצח...
    קיצר צריך לבוא בראש למשחק שלהם כמו שהם באו למשחק שלנו
    בכל זאת, מעניין לי את התחת מה כל הפרשנים אומרים הם שיחקו יותר טוב היה להם אינספור הזדמנויות טובות והם החטיאו כמו הומואים, ולהזכירכם הם היו ככה מלנצח, נגיחה בדקה 90 מול שער ריק...

  9. #53
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    548
    לייקים
    0
    נקודות
    92
    משפט מחץ
    אל תספר לקב''ה כמה גדולות צרותיך- ספר להן כמה גדול הקב''ה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי IAnthrax צפיה בהודעה
    פוקס, לא פוקס, בחיים ישראל לא תיקח יורו או מונדיאל, אלא אם כן יהיה שינוי רציני וזה כבר לא יקרה ב50 שנה הקרובות
    חוץ מזה, הם שיחקו חכם, והיה להם גמר יחסית קל נגד פורטוגל

    בקשר למשחק הזה לא ציפיתי ליותר מתיקו כי ידעתי שלא הולך להיות ניצחון וגם הם באו בשביל תיקו ככה שזה מה שיצא
    אם נבוא ביוון ונשחק התקפי נחטוף בראש (זכרו מה אני אומר)
    ואם נבוא הגנתי הסיכויים שווים.. גם להם זה לא בדיוק טוב 2 נקודות מתוך 6 מול אחת היריבות העיקריות שלהם, הם יבואו לנצח...
    קיצר צריך לבוא בראש למשחק שלהם כמו שהם באו למשחק שלנו
    בכל זאת, מעניין לי את התחת מה כל הפרשנים אומרים הם שיחקו יותר טוב היה להם אינספור הזדמנויות טובות והם החטיאו כמו הומואים, ולהזכירכם הם היו ככה מלנצח, נגיחה בדקה 90 מול שער ריק...
    בקיצור - לוזרים. קשטן הביתה.

    אה.!
    (עברית)אתה יפה. מה אתה, יפה?! לא, אתה לא...!
    (אנגלית) You are handsome. What are you, handsome? No, you're not...! h
    (גרוזינית)חרלמזי. ררחר, למזי? ארה, ארחר.
    (ערבית)אנטה ג'מיל. מד'ה אנטה, ג'מיל? לה, אנטה לה.

    גם אני גרוזיני(גיאורגי) גאה!
    שן דחצ'ובה אמן!


    הקסים אותי.

  10. #54
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחרי התיקו הדי מאכזב ביום שבת מול יוון בבית, נבחרת ישראל תצא למשחק חוץ קשה בכרתים מול יוון.
    יוסי בניון, שנפצע במשחק בשבת יהיה כשיר וככל הנראה יפתח בהרכב, כך גם גל אלברמן.

    המצב בבית:
    שוויץ במקום הראשון עם 10 נקודות, יוון במקום השני גם עם 10 נקודות, עם הפרש פחות טוב משל שוויץ. ישראל ממוקמת במקום השלישי עם 9 נקודות, ניצחון ייתן לנבחרת סיכויים גדולים מאוד להעפיל למונדיאל. לאחר המשחק מול יוון לישראל מחכים 3 משחקי בית נגד קבוצות יחסית חלשות, לוקסמבורג, לטביה ומולדובה, כך שאם ישראל מנצחת את יוון, הדרך אל המונדיאל כמעט סלולה.

    נשאר רק לאחל בהצלחה.
    הימור שלי:
    אולי במקרה הטוב נצליח לגרד תיקו
    כמה שאני פסימי=\
    נערך לאחרונה על ידי kondofoni; 31-03-2009 בשעה 21:06.

  11. #55
    משתמש משקיע האוואטר של Shon.
    שם פרטי
    שון
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    3,054
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Mes Que Un Club
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מאוד אופטימי.
    לפי מסע"ת של קשטן הוא רוצה לנצח ויעלה עם הרעב התקפי ואני חושב שיש לנו בהתקפה כלים יצירתיים ומוכשרים שיכולים להשים שערים להגנה הבינונית- של יוון.



    ההרכב הפותח של הנבחרת למשחק מול יוון: דודו אוואט, דדי בן-דיין, קלמי סבן, טל בן-חיים, דקל קינן, גל אלברמן, בירם כיאל, יואב זיו, איתי שכטר, בן סהר ועומר גולן
    נערך לאחרונה על ידי kondofoni; 01-04-2009 בשעה 15:19.

  12. #56
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שון איחדתי לך את ההודעות..
    בהודעה שלי כתבתי שבניון יפתח בהרכב, אך לאחר מכן בניון החליט ביחד עם קשטן באימון המסכם לא לפתוח כי הוא עדיין חש בכאבים..

  13. #57
    משתמש כבוד האוואטר של SoL
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    32
    הודעות
    9,050
    לייקים
    103
    נקודות
    100
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    1-0 ליוון! כמה חבל, גול שטותי יחסית!

  14. #58
    משתמש משקיע האוואטר של Avi1000R
    שם פרטי
    AVI
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    3,784
    לייקים
    3
    נקודות
    652
    משפט מחץ
    תעשו חיים בחיים כי מהחיים בחיים לא יוצאים בחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    2:1 ליוון באסה


    =-O



  15. #59
    משתמש כבוד האוואטר של SpiderPig
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    הודעות
    9,264
    לייקים
    3
    נקודות
    968
    משפט מחץ
    תנסה. מה יש לך להפסיד? את הלא כבר יש לך.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תמיד שנאתי ותמיד אשנא את כיאל

    דרך אגב, הקהל היווני פשוט קהל בושה.
    כמו במשחק של פאנאתיאקוס מול ויאריאל ביוון, גם הפעם הקהל עשה לייזרים על השחקנים שלנו במשך כל המשחק.
    ראו את זה במיוחד בפנדל, שהם עשו מלא לייזרים על דודו.

  16. #60

    ברירת מחדל

    ושוב הנבחרת מאכזבת... מה כבר אפשר להגיד ? נתראה במוקדמות יורו 2012

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 11:26.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,450 | הודעות: 8,215,044 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect