האדמין הראשי של השרת עובד על משהו ואם אתה רוצים נשנה הורדה אני יכול להעלות הורדה חדשה בסדר?
הורדה חדשה!!!!!!!!!!!!!
http://www.mediafire.com/?yggivttqmgd
כמו שאתם אוהבים NORKSTORY הולך לקראתכם תהנו!!!!
האדמין הראשי של השרת עובד על משהו ואם אתה רוצים נשנה הורדה אני יכול להעלות הורדה חדשה בסדר?
הורדה חדשה!!!!!!!!!!!!!
http://www.mediafire.com/?yggivttqmgd
כמו שאתם אוהבים NORKSTORY הולך לקראתכם תהנו!!!!
נערך לאחרונה על ידי NeedTex; 02-11-2009 בשעה 19:07.
|
|
אתה לא מקשיב עובדים על משהו בשרת ואם תתחבר השחקן ידפק אז לא נכנסים עכשיו בסדר השרת יחזור לפעילות מחר בואו יש הורדה חדשה
אחי שים אותי VIP??
פליז אני יביא אנשים.
קרדיט לחיים!
עוד מעט אני ייכנס ..
קרדיט לחיים!
למה זה עושה לי dc ישר כשאני מיתחבר?
זה רק לי?
??
יש לי בעיה בLOGIN
זה נתקע ולא מתחבר לי ..
קרדיט לחיים!
למה זה עושה רק לי dc כשאני ישר מיתחבר?
מישוא אני צריך עזרה למה רק לי זה עושה dc?
נערך לאחרונה על ידי AtrafMan123; 03-11-2009 בשעה 14:15.