לי לא מגיע תודה?
|
|
בטח איך שכחתי תודה
בתקופתי לא היו כרכרות, רכבנו על דינזאורים.
בהצלחה אחי תהיה גאה בזה שאתה בגולני, ואם במקרה אתה מגיע ל13 אז אני מכיר את כולם שם אם יש לך בעיות דבר.
הובה טוחן קו והובה טוחן קו!!!
קיצר,זה כן 21.. מיש יוצא לגיבוש יסגור 21.![]()
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
שיהיה לך שירות קל ומהיר , שמור עלינו כמו שאנחנו שמרנו עליכם והכי חשוב שמור על עצמך :]
באמת שלא שמעתי על מצב של 21 על ההתחלה אלא להפך , אני יודע ודי בטוח שיש חוק מטכלי שאוסר לסגור שבתות על השבת הראשונה של הטירונות/קורס/וכו וכו....וזאת בכדי לא לתקוע את החייל שלא מנוסה מספיק ללא אמצעים החיונים ליום יום =\ בכל מקרה ...כמו שאמרתי בהתחלה , שיהיה בהצלחה אחינו =]