אנחנו עומדים לפתוח שרת חדש.
שיכול להחזיק 9000 איש ביחד
בקרוב שרת זה נסגר
בינתיים כוווולם V.I.P !
ואוונטים מטורפים !
אנחנו עומדים לפתוח שרת חדש.
שיכול להחזיק 9000 איש ביחד
בקרוב שרת זה נסגר
בינתיים כוווולם V.I.P !
ואוונטים מטורפים !
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*
|
|
רפאל אתה יכול להחזיר לי שם את הVIP?
אני ימשיך לפרסם ועוד..
כאילו בשרת החדש.
יש המון לאגים![]()
נערך לאחרונה על ידי Shirax3; 07-12-2009 בשעה 14:48.
בגלל המלא Silver Slimes![]()
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*
חייב לעבוד לך..
השרת פועל 24/7!
נערך לאחרונה על ידי Refaelosh; 07-12-2009 בשעה 16:06.
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*
לא![]()
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*
כנסו!!! שרת תותחי!!!!!!!
וואלה ?![]()
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*
אפשר להוריד ת'באן?![]()
What The Fack?
למה הוא כל שנייה נותן לך באן אם את אדמינית?!?!![]()
אל תיכנס לזה.
כנס לTagStory
הם איחדו שרתים.
נערך לאחרונה על ידי Sh3xyMan; 09-12-2009 בשעה 15:42.
א.השרת נסגר.החלפנו ל-TagStory !
כנסו לשם !
ועומר.
ששש.
בברכה,רפאל.
*לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*