קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 165
    הודעה אחרונה: 18-12-2009, 04:05
  2. אתגר לילה לבן - לילה בכיף - התחיל
    על ידי DarkDevil בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 141
    הודעה אחרונה: 18-12-2009, 02:41
  3. אתגר לילה לבן - התמונה הכי מצחיקה - התחלנו !
    על ידי DarkDevil בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-12-2009, 00:52
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 20:13
נושא נעול
עמוד 4 מתוך 5 << ראשון ... 2345 אחרון >>
מציג תוצאות 46 עד 60 מתוך 63

אתגר לילה לבן - אני מילה, אתה בדיחה - התחיל - עמוד 4

  1. #46
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפה
    נמשיך מאוחר יותר

  2. קישורים ממומנים

  3. #47
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ממשיכים
    מחברת

  4. #48
    משתמש מכור האוואטר של DiN ZriHaN
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    1,390
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    קובי פרץ משה פרץ אלי פרץ ושראלללל
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גרוזיני עשה מחקר, הוא לקח זבוב ותלש לו את הכנפיים והזבוב הלך, אז הגרוזיני רשם : זבוב בלי כנפיים הולך ברגל, אחרי זה הוא תלש לזבוב עוד רגל והזבוב הלך, הוא שוב רשם זבוב בלי רגל הולך, הוא המשיך לתלוש לו את הרגליים ולרשום כל פעם שהוא הולך, ואז כשהוא תלש לו את הרגל האחרונה, הזבוב נשאר במקום, הוא התחיל לצעוק לו שילך והזבוב לא הלך, אז הגרוזיני רשם במחברת שלו : זבוב בלי כנפיים ורגליים לא שומע

  5. #49
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפה
    עכבר , וואו

  6. #50
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שנהב
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    483
    לייקים
    0
    נקודות
    107
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שלושה עכברים משוויצים כמה הם מוצלחים.
    מספר הראשון כשאני רואה מלכודת עכברים, אני קופץ לתוכה, חוטף את הגבינה ולפני שהברזל יורד אני מספיק לעשות 20 כפיפות בטן
    אומר השני: זה כלום, אני קם בכל בוקר, יוצא מהמחילה, הולך למתקן שיש בו רעל עכברים, טוחן אותו ושותה אותו עם קפה
    מפסיק אותם השלישי: סלחו לי אבל אין לי זמן... אני צריך ללכת לדפוק את החתול



    קרדיט לי

  7. #51
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טעות אין וואו
    נדלג
    שחור

  8. #52
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שנהב
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    483
    לייקים
    0
    נקודות
    107
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איש שחור חזק הולך ודורך על קקי ואומר אוי סליחה חבר



    קרדיט לי

  9. #53
    משתמש מכור האוואטר של DiN ZriHaN
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    1,390
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    קובי פרץ משה פרץ אלי פרץ ושראלללל
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ילד שואל את אמא שלו, למה בסרט החתונה שלך לבשת שמלת כלה לבנה ? אז אמא שלו אמרה לו : כי זה היה היום המאושר בחיים שלי, אז הילד אמר לה : אז למה אבא לבש שחור ?

  10. #54
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אללה שנהב
    לילה
    נערך לאחרונה על ידי DarkDevil; 18-12-2009 בשעה 01:54.

  11. #55
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שנהב
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    483
    לייקים
    0
    נקודות
    107
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילה סוער אחד כשבחוץ משתוללת סופת
    ברקים חזקה, אמא אחת מכניסה את ילדה
    למיטה. הילד שואל אותה בקול רועד:
    "אמא, האם תישני איתי הלילה?"
    האמא משיבה: "יקירי, עליי לישון
    בחדר של אבא, לא אוכל לישון איתך".
    הילד שותק מעט ואז ממלמל:
    "פחדן מגודל..."



    קרדיט לי

  12. #56
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפה
    משקפיים

  13. #57
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יאללה נדלג
    מהר

  14. #58
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שנהב
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    483
    לייקים
    0
    נקודות
    107
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שתי נזירות יצאו מן המנזר שלהם כדי למכור עוגיות שאפו.
    שמה של האחת היה אחות-מתימטיקה, ושל השניה אחות-הגיון.
    הערב החל לרדת ולהחשיך, והן עדיין היו רחוקות מרחק רב מן המנזר.
    אמרה אחות-הגיון לחברתה: האם שמת לב שאיש אחד עוקב אחרינו בחצי השעה האחרונה?
    אחות-מתימטיקה: כן. תמהני מה הוא רוצה.
    אחות-הגיון: ברור מאד מה הוא רוצה! זה לגמרי הגיוני, הוא רוצה לאנוס אותנו!
    אחות-מתימטיקה: אוי, אלוהים! בקצב הזה הוא יגיע אלינו תוך 15-20 דקות לכל היותר! מה נעשה?
    אחות-הגיון: הדבר היחיד ההגיוני שאפשר לעשות זה להגביר את קצב הליכתנו!
    אחות-מתימטיקה כעבור כמה דקות: זה לא עובד!
    אחות-הגיון: כמובן שזה לא יעבוד! האיש עשה את הדבר ההגיוני היחיד שאפשר היה לעשות – גם הוא הגביר את קצב הליכתו!
    אחות-מתימטיקה: אם כך, מה נעשה? בקצב הזה הוא ישיג אותנו תוך דקה!
    אחות-הגיון: הדבר ההגיוני היחיד שיש לעשות הוא להתפצל. את תלכי בכיוון הזה ואני בכיוון ההוא. הוא לא יכול לעקוב אחרי שתינו!
    האיש החליט לעקוב אחרי אחות-הגיון.
    אחות-מתימטיקה הגיעה אל המנזר, והייתה מודאגת מאד לגבי מה עלה בגורלה של אחות-הגיון.
    כעבור זמן מה הגיעה האחות-הגיון, קצרת נשימה וסמוקה.
    אחות-מתימטיקה: תודה לאלוהים שהגעת! ספרי לי מה קרה!
    אחות-הגיון: מה שקרה זה הדבר ההגיוני היחיד שיכול היה לקרות! האיש לא יכול היה לעקוב אחרי שתינו, אז הוא עקב רק אחריי.
    אחות-מתימטיקה: כן, כן, אבל מה קרה אז??
    אחות-הגיון: מה שקרה זה הדבר ההגיוני היחיד שיכול היה לקרות. אני התחלתי לרוץ מהר ככל שיכולתי, וגם הוא התחיל לרוץ מהר ככל שיכול היה.
    אחות-מתימטיקה: נו, ואז??
    אחות-הגיון: ואז קרה הדבר ההגיוני היחיד שיכול היה לקרות. הוא השיג אותי!
    אחות-מתימטיקה: אוי, אלוהים! ומה עשית?
    אחות-הגיון: עשיתי את הדבר ההגיוני היחיד שיכולתי לעשות. הרמתי את השמלה שלי.
    אחות-מתימטיקה: אוי שומו שמיים! ומה האיש עשה?
    אחות-הגיון: האיש עשה את הדבר ההגיוני היחיד שיכול היה לעשות. הוא הוריד את המכנסיים שלו. אחות-מתימטיקה: הוי, לא!! ומה קרה אז?
    אחות-הגיון: מה שקרה אז היה הדבר הכי הגיוני שיכול היה לקרות, אחותי!
    אחות מתמטיקה לקראת עילפון: ומה קרה אז אחותי?
    אחות הגיון: מה שקרה הוא דבר מאוד הגיוני, נזירה ששמלתה מופשלת מעלה רצה הרבה יותר מהר מגבר שמכנסיו מופשלות מטה!



    קרדיט לי

  15. #59
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אילן
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    גיל
    31
    הודעות
    4,165
    לייקים
    0
    נקודות
    247
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפה
    אור

  16. #60
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שנהב
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    483
    לייקים
    0
    נקודות
    107
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ילד אחד שואל את אימו:''אמא אפשר לאכול אור ''?..''מה פתאום למה אתה חושב ככה''? עונה האם. הילד: ''כי אתמול בלילה אבא אמר לך ...יאללה יאללה תכבי את האור ותכניסי אותו לפה ''....



    קרדיט לי

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 06:08.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,206 | הודעות: 8,214,800 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect