נראת מעולה![]()
נראת מעולה![]()
|
|
לא.. עזבתי תיכון בסוף כיתה י"א והלכתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה.. בגלל שהצבא ידע שאני כבר לא קשורה למערכת החינוך אז הקדימו לי את הצו. הוציאו אותי מהבית שבועיים אחרי יומולדת 18. לא ביזבזו זמן חחח.. מבין ?
יאללה איזה כיף זה ניצול הזמן אחושרמוטה
אני אותו מחזור שלך, סיימתי בשנה שעברה תיכון ואני מתגייס עוד שבועיים :\
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
האמת שכן. וכשהחלטתי לנשור מהתיכון אבא שלי אמר לי שזאת ההחלטה הכי חכמה שעשיתי בחיים שלי.
כי בגיל 17 התחלתי כבר ללמוד לתואר ראשון, הייתי שנה בבית, למדתי מתי שבא לי, יצאתי כמה שבא לי, בלי מורים על הראש.. כל מה שעשיתי זה ללכת למבחנים, המרצה שלי בכלל לא פגשה אותי.
הייתי מקבלת את הספרי לימוד בדואר ומגיעה למבחנים שלהם... מוציאה ציונים של 80.. 85.. כשבתיכון היו לי רק ציונים של 17 (במקרה הטוב!).
אני פשוט לא בנאדם של מסגרת.. לחלק התיכון מתאים.. לחלק לא
אני שמחה שעזבתי, ושמחה שהתגייסתי מוקדם, גמככה לא התחברתי לאף אחד מהתיכון שלי ולא היה לי בא בטוב לפגוש אותם פתאום בטירונות D:
א. יש לך בעיה
ב. טוב שאת מודעת לה אבל אף פעם זה לא טוב לברוח.
ג. למה את לא מסתדרת עם אנשים? מה המסנג'ר שלך תוסיפי אותי tomerbo10@gmail.com
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
לי יש בעיה?.. בוא תספר לי על הבעיות שלי.
אני פשוט החלטתי לא להיות חלק מהפס יצור של כל האנשים בתיכון שלי. עשיתי מה שבאמת חשבתי שנכון בשבילי.. ותתפלא זה באמת היה נכון.
מצטער שזה נשמע לא טוב. לא רציתי שזה יצא כך.
מה שהתכוונתי הוא שלא יכול להיות שלא מצאת קשר אחד מספיק טוב כדי להרגיש בנוח בתיכון.
אבל אם עכשיו את מסודרת מבחינה חברתית בצבא אז זה לא באמת משנה.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
לא קיבלתי בקשה, מוזר.
מה המייל שלך, אם לא רוצה לפרסם שלחי לפרטי.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
אחלה תמונה מאמי![]()
בברכה , אדי.
מעצב בקהילת אטרף.
Icq: 307761 | MSN: adi.bel3@gmail.com
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך!
נערך לאחרונה על ידי Ori; 03-03-2010 בשעה 17:06.
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
ניראת טוב!
שווה![]()