מי שמעלי אני באשכול לילה
|
|
מי שמעלי , סבבה ..
חחחח מי שמעלי צודק P:
מי שמעלי אני כבר יסתדר אל תדאג לי P:
מי שמעלי , זה אווטר שקסי P:
מי שמעלי זה בדיוק מה שבאתי להגיד לך .. לילה טוב חח
מי שמעליי זכר ! עם אפשרות לקישור דרך האייסיקיו
ככה זה שאת נראית מליון דולר.... מלא AFC רודפים אחרייך
אבל לא אנחנו ....אנחנו גורמים לך לרדוף אחרינו בייבי
![]()
''פורום אומנות הפיתוי והפיקאפ של אטרף''