
נכתב במקור על ידי
zahipan2
היי, אני נהנה מאוד לקרוא את ההודעות שלך, תמשיך לכתוב כאן ואל תפסיק. אני בטוח שהדברים שאתה כותב עוזרים להרבה אנשים.
אם אתם מעוניינים לקרוא, זה הסיפור שלי (קצת ארוך):
עד גיל 16.5 הייתי גרוע בהכל. לא הצלחתי בלימודים, לא הצלחתי להרוויח כסף, לא הצלחתי להתאמן, פשוט כלום, אבל אז קיבלתי תוכי במתנה והכל השתנה.
היום בדיעבד אני יודע שאני לא מסוגל לעשות כלום לבד, זה לא שאני עצלן או משהו, אבל אני חייב לעשות דברים עם עוד אנשים כדי להתמיד, אני פשוט מוותר לעצמי כשאני צריך לעשות משהו לבד ולבסוף מפסיק לעשות אותו.
בקיצור, מאז שאני ילד קטן תמיד היה לי חלום לקנות תוכי גדל ומדבר, אבל ההורים שלי לא הרשו מכל מיני סיבות שונות ומשונות. בכל מקרה, בגיל 16.5 נתקלתי בסרט "הסוד" והתחלתי ליישם את הדברים שדיברו עליהם בסרט. תוך זמן קצר התוכי היה אצלי בבית לאחר שההורים שלי ראו אחד כזה בחנות חיות ונדלקו עליו. זה היה פשוט לא יאמן.
למעלה כתבתי שהכל השתנה בזכות התוכי ועכשיו אני אסביר כיצד זה קרה: בעלי חיים חכמים כמו: כלבים, תוכים, דולפינים, וכו' יוצרים קשרים עם בני האדם ועצם הטיפול בהם מרגיע וממקד מאוד, כך שבמצבי לחץ ומשבר (בתקופת מבחנים לדוגמא) בעלי החיים עוזרים לבני האדם להתמודד עם המשבר ולהצליח.
לתוכים (בעיקר לתוכי ג'אקו) יש תכונה אחת מדהימה שבזכותה הצלחתי ללמוד ביחד עם התוכי ולהוציא ציונים שקרובים למאה - יכולת ריכוז והקשבה גבוהים במיוחד, זאת אומרת כשהתוכי לומד דברים חדשים או כשמדברים איתו הוא שותק ומתעלם מרעשי רקע, ומתמקד אך ורק באדם שנמצא מולו.אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל התוכי פשוט הדביק אותי ביכולת הריכוז והמיקוד שלו, כך שגם באמצע המבחנים כשהיה לי בלאק אאוט הצלחתי להיזכר ולכתוב הכל.
למעלה כתבתי שאני לא מסוגל לעשות כלום לבד, אז כשעשיתי דברים עם התוכי לא הייתי לבד והצלחתי לעשות אותם. לדגומא להתאמן: תוכים כידוע לכם מתעוררים מוקדם בבוקר (5-6 בבוקר) התוכי שלי היה מעיר אותי בשעות האלו פשוט הלכתי איתו למתקני כושר בפארק ליד הבית שלי לפני בית הספר והתחלתי להתאמן בצורה רצינית (מסה ולאחר מכן חיטוב, ולאחר מכן שוב מסה, וכו'). דוגמא שנייה זה עבודה: כשהיה לי תוכי הצלחתי סוף סוף לעבוד בצורה רצינית ולהרוויח אלפי שקלים באמצעות גוגל אדסנס ודרופשיפינג באיביי. אני יודע שזה מעט כסף, אבל אלו הרווחים שהצלחתי להרוויח אז.
הסרט "הסוד" והתוכי באמת שינו את חיי, אבל לצערי הסוף היה לא טוב. שנה וחצי אחרי שקניתי את התוכי התחילה מלחמת עופרת יצוקה שבגללה התוכי היה מאוד מבוהל ולחוץ מהאזעקות והרקטות. אחרי המלחמה התוכי עדיין לא חזר לעצמו ונבהל מרעשים קטנים. יום אחד הוא הצליח לברוח מהבית אחרי שנבהל מרעש, למרות שהנוצות תעופה שלו היו גזורות, ולפני שהספקתי להגיע אליו הוא נגנב על ידי אדם מבוגר.
כמה חודשים אחרי שהתוכי ברח התגייסתי לצבא והפסקתי לשווק ולעבוד באינטרנט. כיום אני בן 24, לפני שנתיים פתחתי עסק, נכשלתי והפסדתי הרבה כסף. לפני כמה חודשים פתחתי את האתר הזה כדי להתחיל הכל מחדש ולעשות את הדברים שאני יודע:
TOTI.CO.IL
כפי שאתם רואים יש לי בעיה לעבוד לבד, אני יכול לעבוד 8 שעות ביום על האתר במשך שבוע שלם, ולאחר מכן שבועיים לא להיכנס אליו. ניסיתי לגייס חברים ומשפחה לעבוד איתי תמורת חלוקה ברווחים אבל אף אחד לא היה מעוניין, לכן בצעד של ייאוש קניתי תוכי חדש שאני אקבל בעזרת ה' בעוד כמה ימים (אם תרצו תגידו לי ואני אעלה תמונה של החמוד).
לסיום אני רוצה לתת לכם עצה שאני בטוח שכל מי שיישם אותה יצליח בחיים:
אל תפחדו להיכשל, ואם אתם נכשלים אל תרגישו רע עם עצמכם ואל תוותרו לעולם על החלום שלכם, נסו שוב ושוב להגשים אותו גם אם תיכשלו 10 פעמים, כי בסוף אתם תצליחו.
אני נכשלתי עם העסק שלי וכולם אמרו לי "אמרתי לך", אני לא מתחרט שפתחתי אותו, למדתי שיעור חשוב בחיים, הפעם אני אפעל מלמטה בלי קיצורי דרך. כך גם אתם, כשאתם נכשלים תלמדו מזה ותנסו לפעול שוב פעם אחרי שהסקתם מסקנות.
תזכרו שאנשים שנכשלים מגיעים רחוק יותר מהאנשים שלא פועלים כלל כי הם חוששים להיכשל, כי בסופו של דבר כשמתמידים ההצלחה מגיעה.
שיהיה חג שמח לכולם.