קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


צפיה בתוצאות הסקר: האם אני יתעדכן?

מדרגים
29. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • בטחחחח שכן כל יום בהצלחהה!!!

    23 79.31%
  • ברורררר כל כמה ימים!!!!!

    6 20.69%
+ תגובה לנושא
עמוד 45 מתוך 75 << ראשון ... 35434445464755 ... אחרון >>
מציג תוצאות 661 עד 675 מתוך 1120

$$PickUp's Journey$$ | מסע ל- 20$ ביום אוטומטי • מתעדכן כל יום! [Update-1] - עמוד 45

  1. #661
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    "רוב האנשים יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי להצליח, אבל בכל זאת הם לא עושים את זה."

    מה המצב חברים, חג פסח שמח אני מקווה שנהנתם מהארוחה,
    ואם אתם קוראים את זה לפני שאכלתם או לפני האגדה ואתם מתכוונים לשמור טיפה,
    השיטה הזאת יכולה לעזור לכם.
    החלטתי לא להרוג אותכם עם פוסט של 1500 מילה, אבל גם לא להחסיר פרטים חשובים,
    לעשות את זה ישר ולעניין אז שנתחיל?

    הקדמה לקול שרץ לכם בראש
    אני הולך להסביר את זה תוך כדי דוגמה אישית מהחיים שלי,
    אני אוהב לקום מוקדם בבוקר ולהתאמן בחדר כושר לפני שאני הולך לבית ספר,
    זה בטח לא יפתיע אותכם אם אני יגיד לכם שבכל פעם שאני קם ב-3~4 בבוקר,
    מגיע הקול הקטן הזה בראש ואומר לי:
    "תראה באיזה שעה קמתה איזה עייף אתה"
    "ישנת 15 דקות פחות בלילה, אתה לא יכול ללכת כך"
    "תראה איזה קור אין כלב בחוץ, איזה להתאמן בשעה כזאת מה אתה משוגע?"

    זה בסדר, אין לכם "פיצול אישיות"
    תמיד מלבד מה שאנחנו רוצים, יש עוד קול בראש שבדרך כלל מקשה לנו על החיים בכל התחומים,
    הרבה מתבלבלים כי הם חושבים שהקול הזה הוא באמת מה שהם חושבים אבל זה לא נכון!
    בוא ניקח את הקול הזה ונתייחס אליו כמו בנאדם, אני יקרא לו "שדוני" לצורך הדוגמה.
    "שדוני" הוא קול, סוג של תוכנה (יש לנו הרבה תוכנות בראש שרצות כל הזמן, ממש כמו במחשב)
    ובעצם מה שהוא עושה בדרך כלל, זה מפעיל עליו מניפולציות שונות שברוב המקרים,
    או שאנחנו נלחמים איתם ואז לא נהנים מהתהליך,
    או שאנחנו פשוט נכנעים להם, פעם אחרי פעם, אנחנו לא מעלים סרטון למרות שאנחנו יודעים שזה מה שצריך לעשות,
    אנחנו לא יוצרים נישות/ יוצרים סרטונים למרות שאנחנו יודעים שזה מה שצריך לעשות,
    אנחנו אוכלים "זבל" שאנחנו לא צריכים לאכול, למרות שאנחנו יודעים שלא צריך לאכול את זה!

    למה אנחנו תמיד נכנעים לקול הקטן הזה?
    כי אין לנו סיכוי נגדו אם לא נלמד אותו! תכף גם תבינו למה.
    הקול הזה משתמש ב-5 מניפולציות עיקריות (שאני הולך להסביר אליהם בפוסט אחר, זה קצת יותר ארוך)
    אבל זה לא העיקר, מה שחשוב הוא לדעת שבעזרת המניפולציות האלה הוא משתלט לנו על התת-מודע,
    ואחרי שהוא עשה את זה, אחרי שיש לו שליטה על התת-מודע שלנו הוא יכול "לשלוט אלינו" באופן ישיר, ממש כך!

    אז מה עושים מתן?
    העבודה המעניינת על תת המודע שלנו, היא שהוא יכול לקלוט רק מסר 1 בכל פעם,
    מה שאנחנו הולכים לעשות זה ליצור מסר ישיר לתת מודע ולהפוך אותו ליותר חזק מהמסר של שדוני!
    מה שיקרה אז, אנחנו ניקח את השליטה בתת-המודע בחזרה ונוכל להשפיע על עצמינו,
    לעשות את מה שאנחנו באמת רוצים ויודעים לעשות ובלי שנשים לב בכלל.

    איך זה עובד?
    אני הולך לתת לכם תבנית אחת פשוטה שאתם הולכים לנסות היום, ממש אחרי שתסיימו לקרוא את הפוסט
    (אם אתם רוצים לדעת איך להשפיע על עצמכם כדי שתעשו מה שאתם באמת רוצים בלי מאמץ ובלי שתשימו לב בכלל).
    אז ניקח את הדוגמה עם החדר כושר, ברגע שאני קם ושדוני מתחיל עם המניפולציות שלו, אני יגיד לעצמי את הדבר הבא:

    "אני עכשיו הולך לחדר כושר."

    את הדבר הזה אני יגיד לעצמי שוב ושוב (וזה חשוב מאוד להגיד הרבה פעמים),
    ככל שנגיד את זה יותר,הכוח של המסר יתחזק!
    ואז תת המודע שלנו יתייחס למסר הזה (מה שאנחנו באמת רוצים) וידחיק יותר ויותר את המסר של שדוני (מה שאנחנו לא רוצים).
    תגידו לעצמכם את זה שוב ושוב ושוב,
    "אני עכשיו הולך לחדר כושר", "אני עכשיו הולך לחדר כושר", "אני עכשיו הולך לחדר כושר", "אני עכשיו הולך לחדר כושר"
    אפילו תגידו את זה קצת בקול ובכריזמטיות (לא צריך שכל הבית ישמע שאתם עכשיו הולכים לחדר כושר, פשוט קצת בקול).

    ומה יקרה אחרי שתעשו את זה?
    אתם תחזרו להשתלט על תת המודע שלכם ויחזור לכם הכוח לשלוט על הפעולות שאתם עושים,
    אתם תופתעו לגלות כמה זה חזק ואיך שפתאום הגוף שלכם, לאט לאט
    מתחיל לעשות ה-כ-ל כדי לעשות את מה שאתם באמת רוצים, הוא פשוט דוחף אותכם לעשות את זה!
    וככל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להגיד את זה לעצמכם כמה פעמים.

    תזכרו זאת התבנית:
    "אני עכשיו הולך לחדר כושר (תחליפו את זה אם מה שאתם רוצים לעשות)."

    טעות 1 נפוצה שאתם יכולים לעשות ואני מזהיר אותכם, אל תעשו את זה!

    למשל אם אתם לא רוצים לאכול פיצה, אל תכניסו את המילה לא לתבנית.
    למה? כי התת המודע לא יודע מה זה לא.
    תגידו אני הולך לאכול אורז וחזה עוף, סתם דוגמה.

    אל תקשיבו לי, אני טמבל, תנסו את זה בעצמכם!
    זה הכל להיום חברים, מי כמוני אשמח לדעת אם זה עזר לכם!
    שיהיה לכם חג פסח שמח, אם אתם רוצים תגידו לי ואני יעלה חלק 2 על השיטה, קצת יותר מפורט ועם עוד כמה דוגמאות.
    נערך לאחרונה על ידי Leverage; 03-04-2015 בשעה 23:40.



  2. קישורים ממומנים

  3. #662
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    03/2011
    גיל
    31
    הודעות
    7
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואלה אחי ממש מעניין מה שכתבת אני ינסה את זה
    לדעתי כולם פה ישמחו גם לשמוע את החלק השני
    תמשיך ככה יא תותח

  4. #663
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2015
    הודעות
    1
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היי, אני נהנה מאוד לקרוא את ההודעות שלך, תמשיך לכתוב כאן ואל תפסיק. אני בטוח שהדברים שאתה כותב עוזרים להרבה אנשים.

    אם אתם מעוניינים לקרוא, זה הסיפור שלי (קצת ארוך):
    עד גיל 16.5 הייתי גרוע בהכל. לא הצלחתי בלימודים, לא הצלחתי להרוויח כסף, לא הצלחתי להתאמן, פשוט כלום, אבל אז קיבלתי תוכי במתנה והכל השתנה.
    היום בדיעבד אני יודע שאני לא מסוגל לעשות כלום לבד, זה לא שאני עצלן או משהו, אבל אני חייב לעשות דברים עם עוד אנשים כדי להתמיד, אני פשוט מוותר לעצמי כשאני צריך לעשות משהו לבד ולבסוף מפסיק לעשות אותו.

    בקיצור, מאז שאני ילד קטן תמיד היה לי חלום לקנות תוכי גדל ומדבר, אבל ההורים שלי לא הרשו מכל מיני סיבות שונות ומשונות. בכל מקרה, בגיל 16.5 נתקלתי בסרט "הסוד" והתחלתי ליישם את הדברים שדיברו עליהם בסרט. תוך זמן קצר התוכי היה אצלי בבית לאחר שההורים שלי ראו אחד כזה בחנות חיות ונדלקו עליו. זה היה פשוט לא יאמן.

    למעלה כתבתי שהכל השתנה בזכות התוכי ועכשיו אני אסביר כיצד זה קרה: בעלי חיים חכמים כמו: כלבים, תוכים, דולפינים, וכו' יוצרים קשרים עם בני האדם ועצם הטיפול בהם מרגיע וממקד מאוד, כך שבמצבי לחץ ומשבר (בתקופת מבחנים לדוגמא) בעלי החיים עוזרים לבני האדם להתמודד עם המשבר ולהצליח.
    לתוכים (בעיקר לתוכי ג'אקו) יש תכונה אחת מדהימה שבזכותה הצלחתי ללמוד ביחד עם התוכי ולהוציא ציונים שקרובים למאה - יכולת ריכוז והקשבה גבוהים במיוחד, זאת אומרת כשהתוכי לומד דברים חדשים או כשמדברים איתו הוא שותק ומתעלם מרעשי רקע, ומתמקד אך ורק באדם שנמצא מולו.אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל התוכי פשוט הדביק אותי ביכולת הריכוז והמיקוד שלו, כך שגם באמצע המבחנים כשהיה לי בלאק אאוט הצלחתי להיזכר ולכתוב הכל.

    למעלה כתבתי שאני לא מסוגל לעשות כלום לבד, אז כשעשיתי דברים עם התוכי לא הייתי לבד והצלחתי לעשות אותם. לדגומא להתאמן: תוכים כידוע לכם מתעוררים מוקדם בבוקר (5-6 בבוקר) התוכי שלי היה מעיר אותי בשעות האלו פשוט הלכתי איתו למתקני כושר בפארק ליד הבית שלי לפני בית הספר והתחלתי להתאמן בצורה רצינית (מסה ולאחר מכן חיטוב, ולאחר מכן שוב מסה, וכו'). דוגמא שנייה זה עבודה: כשהיה לי תוכי הצלחתי סוף סוף לעבוד בצורה רצינית ולהרוויח אלפי שקלים באמצעות גוגל אדסנס ודרופשיפינג באיביי. אני יודע שזה מעט כסף, אבל אלו הרווחים שהצלחתי להרוויח אז.

    הסרט "הסוד" והתוכי באמת שינו את חיי, אבל לצערי הסוף היה לא טוב. שנה וחצי אחרי שקניתי את התוכי התחילה מלחמת עופרת יצוקה שבגללה התוכי היה מאוד מבוהל ולחוץ מהאזעקות והרקטות. אחרי המלחמה התוכי עדיין לא חזר לעצמו ונבהל מרעשים קטנים. יום אחד הוא הצליח לברוח מהבית אחרי שנבהל מרעש, למרות שהנוצות תעופה שלו היו גזורות, ולפני שהספקתי להגיע אליו הוא נגנב על ידי אדם מבוגר.

    כמה חודשים אחרי שהתוכי ברח התגייסתי לצבא והפסקתי לשווק ולעבוד באינטרנט. כיום אני בן 24, לפני שנתיים פתחתי עסק, נכשלתי והפסדתי הרבה כסף. לפני כמה חודשים פתחתי את האתר הזה כדי להתחיל הכל מחדש ולעשות את הדברים שאני יודע:
    TOTI.CO.IL

    כפי שאתם רואים יש לי בעיה לעבוד לבד, אני יכול לעבוד 8 שעות ביום על האתר במשך שבוע שלם, ולאחר מכן שבועיים לא להיכנס אליו. ניסיתי לגייס חברים ומשפחה לעבוד איתי תמורת חלוקה ברווחים אבל אף אחד לא היה מעוניין, לכן בצעד של ייאוש קניתי תוכי חדש שאני אקבל בעזרת ה' בעוד כמה ימים (אם תרצו תגידו לי ואני אעלה תמונה של החמוד).

    לסיום אני רוצה לתת לכם עצה שאני בטוח שכל מי שיישם אותה יצליח בחיים:
    אל תפחדו להיכשל, ואם אתם נכשלים אל תרגישו רע עם עצמכם ואל תוותרו לעולם על החלום שלכם, נסו שוב ושוב להגשים אותו גם אם תיכשלו 10 פעמים, כי בסוף אתם תצליחו.
    אני נכשלתי עם העסק שלי וכולם אמרו לי "אמרתי לך", אני לא מתחרט שפתחתי אותו, למדתי שיעור חשוב בחיים, הפעם אני אפעל מלמטה בלי קיצורי דרך. כך גם אתם, כשאתם נכשלים תלמדו מזה ותנסו לפעול שוב פעם אחרי שהסקתם מסקנות.

    תזכרו שאנשים שנכשלים מגיעים רחוק יותר מהאנשים שלא פועלים כלל כי הם חוששים להיכשל, כי בסופו של דבר כשמתמידים ההצלחה מגיעה.

    שיהיה חג שמח לכולם.
    נערך לאחרונה על ידי zahipan2; 05-04-2015 בשעה 16:32.

  5. #664
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kaza200 צפיה בהודעה
    וואלה אחי ממש מעניין מה שכתבת אני ינסה את זה
    לדעתי כולם פה ישמחו גם לשמוע את החלק השני.
    תמשיך ככה יא תותח
    חלק 2 יעלה במשך השבוע הזה, אני יעדכן לפני.
    בנוסף הבטחתי פוסט על SEO, גם יגיע בימים הקרובים.

    בכיף, במשך השבוע המיוחד הזה יעלו יותר פוסטים

    ציטוט נכתב במקור על ידי zahipan2 צפיה בהודעה
    היי, אני נהנה מאוד לקרוא את ההודעות שלך, תמשיך לכתוב כאן ואל תפסיק. אני בטוח שהדברים שאתה כותב עוזרים להרבה אנשים.

    אם אתם מעוניינים לקרוא, זה הסיפור שלי (קצת ארוך):
    עד גיל 16.5 הייתי גרוע בהכל. לא הצלחתי בלימודים, לא הצלחתי להרוויח כסף, לא הצלחתי להתאמן, פשוט כלום, אבל אז קיבלתי תוכי במתנה והכל השתנה.
    היום בדיעבד אני יודע שאני לא מסוגל לעשות כלום לבד, זה לא שאני עצלן או משהו, אבל אני חייב לעשות דברים עם עוד אנשים כדי להתמיד, אני פשוט מוותר לעצמי כשאני צריך לעשות משהו לבד ולבסוף מפסיק לעשות אותו.

    בקיצור, מאז שאני ילד קטן תמיד היה לי חלום לקנות תוכי גדל ומדבר, אבל ההורים שלי לא הרשו מכל מיני סיבות שונות ומשונות. בכל מקרה, בגיל 16.5 נתקלתי בסרט "הסוד" והתחלתי ליישם את הדברים שדיברו עליהם בסרט. תוך זמן קצר התוכי היה אצלי בבית לאחר שההורים שלי ראו אחד כזה בחנות חיות ונדלקו עליו. זה היה פשוט לא יאמן.

    למעלה כתבתי שהכל השתנה בזכות התוכי ועכשיו אני אסביר כיצד זה קרה: בעלי חיים חכמים כמו: כלבים, תוכים, דולפינים, וכו' יוצרים קשרים עם בני האדם ועצם הטיפול בהם מרגיע וממקד מאוד, כך שבמצבי לחץ ומשבר (בתקופת מבחנים לדוגמא) בעלי החיים עוזרים לבני האדם להתמודד עם המשבר ולהצליח.
    לתוכים (בעיקר לתוכי ג'אקו) יש תכונה אחת מדהימה שבזכותה הצלחתי ללמוד ביחד עם התוכי ולהוציא ציונים שקרובים למאה - יכולת ריכוז והקשבה גבוהים במיוחד, זאת אומרת כשהתוכי לומד דברים חדשים או כשמדברים איתו הוא שותק ומתעלם מרעשי רקע, ומתמקד אך ורק באדם שנמצא מולו.אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל התוכי פשוט הדביק אותי ביכולת הריכוז והמיקוד שלו, כך שגם באמצע המבחנים כשהיה לי בלאק אאוט הצלחתי להיזכר ולכתוב הכל.

    למעלה כתבתי שאני לא מסוגל לעשות כלום לבד, אז כשעשיתי דברים עם התוכי לא הייתי לבד והצלחתי לעשות אותם. לדגומא להתאמן: תוכים כידוע לכם מתעוררים מוקדם בבוקר (5-6 בבוקר) התוכי שלי היה מעיר אותי בשעות האלו פשוט הלכתי איתו למתקני כושר בפארק ליד הבית שלי לפני בית הספר והתחלתי להתאמן בצורה רצינית (מסה ולאחר מכן חיטוב, ולאחר מכן שוב מסה, וכו'). דוגמא שנייה זה עבודה: כשהיה לי תוכי הצלחתי סוף סוף לעבוד בצורה רצינית ולהרוויח אלפי שקלים באמצעות גוגל אדסנס ודרופשיפינג באיביי. אני יודע שזה מעט כסף, אבל אלו הרווחים שהצלחתי להרוויח אז.

    הסרט "הסוד" והתוכי באמת שינו את חיי, אבל לצערי הסוף היה לא טוב. שנה וחצי אחרי שקניתי את התוכי התחילה מלחמת עופרת יצוקה שבגללה התוכי היה מאוד מבוהל ולחוץ מהאזעקות והרקטות. אחרי המלחמה התוכי עדיין לא חזר לעצמו ונבהל מרעשים קטנים. יום אחד הוא הצליח לברוח מהבית אחרי שנבהל מרעש, למרות שהנוצות תעופה שלו היו גזורות, ולפני שהספקתי להגיע אליו הוא נגנב על ידי אדם מבוגר.

    כמה חודשים אחרי שהתוכי ברח התגייסתי לצבא והפסקתי לשווק ולעבוד באינטרנט. כיום אני בן 24, לפני שנתיים פתחתי עסק, נכשלתי והפסדתי הרבה כסף. לפני כמה חודשים פתחתי את האתר הזה כדי להתחיל הכל מחדש ולעשות את הדברים שאני יודע:
    TOTI.CO.IL

    כפי שאתם רואים יש לי בעיה לעבוד לבד, אני יכול לעבוד 8 שעות ביום על האתר במשך שבוע שלם, ולאחר מכן שבועיים לא להיכנס אליו. ניסיתי לגייס חברים ומשפחה לעבוד איתי תמורת חלוקה ברווחים אבל אף אחד לא היה מעוניין, לכן בצעד של ייאוש קניתי תוכי חדש שאני אקבל בעזרת ה' בעוד כמה ימים (אם תרצו תגידו לי ואני אעלה תמונה של החמוד).

    לסיום אני רוצה לתת לכם עצה שאני בטוח שכל מי שיישם אותה יצליח בחיים:
    אל תפחדו להיכשל, ואם אתם נכשלים אל תרגישו רע עם עצמכם ואל תוותרו לעולם על החלום שלכם, נסו שוב ושוב להגשים אותו גם אם תיכשלו 10 פעמים, כי בסוף אתם תצליחו.
    אני נכשלתי עם העסק שלי וכולם אמרו לי "אמרתי לך", אני לא מתחרט שפתחתי אותו, למדתי שיעור חשוב בחיים, הפעם אני אפעל מלמטה בלי קיצורי דרך. כך גם אתם, כשאתם נכשלים תלמדו מזה ותנסו לפעול שוב פעם אחרי שהסקתם מסקנות.

    תזכרו שאנשים שנכשלים מגיעים רחוק יותר מהאנשים שלא פועלים כלל כי הם חוששים להיכשל, כי בסופו של דבר כשמתמידים ההצלחה מגיעה.

    שיהיה חג שמח לכולם.
    היי המצב המצב,
    בכיף אתה יכול להיות בטוח שאני לא יפסיק בטווח הקרוב, אין לזה תחליף ממליץ בחום.

    לפי מה שאני מבין, הסרט והתוכי עזרו לך, ודחפו אותך ללכת וסוף סוף לעשות את כל מה שרצית לעשות.
    אם זה בתקופות מבחנים, אימונים, ולהרוויח יותר וכו', נשמע מעניין.
    אתה אומר שכל זה קורה בעצם בגלל "יכולת החיקוי המתקדמת" שיש לבני האדם (זה ההסבר לזה),
    למשל אם תרצה ללמוד אנגלית, או תרגיל שדורש תנועה שמעולם לא עשית לפני כן,
    הדרך הטובה ביותר בעולם ללמוד אנגלית (או כל דבר אחר), היא פשוט לחקות בנאדם אחר, המוח קולט המון מידע מזה.
    למשל במקרה עם התוכי, יכולת הריכוז הגבוהה של התוכי פשוט התחילה להתפתח גם אצלך.

    זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, בחיים לא חשבתי על זה אבל יש בזה משהו מאוד נכון עם התוכי.
    מצטער לשמוע על ההמשך בכל מקרה אל תשכח שזה אף פעם לא הסוף, ואתה יכול לקנות תוכי חדש שתהנה איתו.
    דרך אגב לי קרה מקרה דומה עם כלב שמצאתי ברחוב שהייתי קצת יותר קטן,
    אחרי שמאוד התחברתי אליו, יותר משנה, יום 1 הגיעו הבעלים שלו וביקשו אותו בחזרה, כמובן שהחזרנו והייתי ממש עצוב מזה.
    שנה לאחר מכן ראיתי מודעה על כלבה, אימצנו אותה, היו קצת בעיות בהתחלה אבל לבסוף היא אצלנו עכשיו.
    בכל מקרה מה שאני מנסה להגיד זה שלמרות שכל כך אהבתי את הכלב הקודם וכבר לא חשבתי שיהיה לי כלב שכל כך אהבתי שוב,
    מהר מאוד משהו דומה קרה עם הכלבה החדשה ואני מאוד שמח בקטע הזה,
    אני מקווה שזה יקרה גם לך עם התוכי החדש, תעלה תמונה שנכיר אותו

    (רציתי לעלות כאן תמונה אבל אין לי אפשרות עכשיו,
    אני יעלה כשאתה תעלה וכל מי שבאלו גם מוזמן לעלות.)

    אני מסכים לגמרי עם מה שאמרת, למרות שלפעמים זה נראה טיפה קלישאתי זה נכון.
    אין טעם לנסות להסביר על זה, אם תרצו או לא, זאת עובדה מוחלטת בשטח שאפשר לוודא אם נסתכל קצת אחורה.
    המשפט המועדף אליי בנושא:
    ,you're supposed to fail"
    ,you're supposed to fucking fail
    .because failer is the stepping stone to success
    ".It's not just cliché

    Elliott Hulse -

    מקווה לשמוע ממך ומעוד אנשים כאן קצת יותר בהמשך
    נערך לאחרונה על ידי Leverage; 06-04-2015 בשעה 00:06.



  6. #665
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל רגע נדיר - תמונה מלפני כמה חודשים


    יש לי איזה תיקייה במחשב שאני שומר שם דברים שהייתי רוצה לזכור,
    נזכרתי בתמונה מלפני 3 חודשים והחלטתי לעשות מעין פוסט מוטיבציה כזה שאני יודע שחלק ממכם מאוד צריכים.
    אני זוכר את זה טוב, היה לי רגע די משעמם והרגשתי שהכל בא כמובן מאליו, וסתם פשוט צילמתי תמסך ושמרתי.

    בשיא הספונטניות, עברה לי שבריר מחשבה שלשמור את הרגע הזה (שבאותו זמן הרגיש לי מובן מאליו).
    פשוט לקחתי תתמונה עם Lightshot ושמרתי, ומדי פעם אני עובר ונזכר, זה תמיד נותן לי מוטיבציה והיום החלטתי לתת גם לכם.



    יש כמה רגעים "פשוטים" כאלה שדווקא אותם אני זוכר הכי טוב,
    ב- 13/01 ישבתי בדיוק באותו כיסא, הסתכלתי בדיוק אותו מסך,
    הייתי ממש מאוכזב, יום אחד 120$, יום אחד 60$. למה זה תמיד חייב להיות כך?
    בדיוק ברגע הזה לקחתי דף ועט, ורשמתי לעצמי תוכנית בעצימות גבוהה,
    החלטתי שלא אכפת לי ואמרתי לעצמי את מה שאני תמיד אומר לעצמי במצבים האלה,
    "אתה רואה פה הקבר שלי, בדיוק פה, אני מת אבל מת אחרי שסיימתי את זה."
    כמעט כל בנאדם ששמע אותי אומר את זה חשב שאני משוגע ויש בזה משהו

    Eric Thomas אמר שרוב האנשים חושבים על משהו אחר ולא לגמרי מרוכזים באותו רגע,
    תחשבו על זה רגע, כמה פעמים קרה לכם שעשיתם משהו אבל המחשבות שלכם לגמרי במקום אחר?
    אולי זה קורה לכם גם עכשיו, ואתם קוראים ומדי פעם מעיפים מבט למשהו אחר ולא לגמרי נכנסים לתוך הפוסט.
    שישבתי כמה שעות רצופות ועשיתי את כל מה שתכננתי לעשות,
    הייתי כל כך מפוקס וכל כך בפנים, שאיך שסיימתי פתאום לקחתי נשימה וקלטתי אוו מה קרה פה, זה הרגיש לי כמו שנייה 1.

    סיימתי את כל מה שרציתי לעשות, הלכתי לישון עם הרגשה טובה מתמיד,
    שקמתי לא פתחתי את החשבון כי היית בטוח שאני אתאכזב שוב ושחבל על הזמן שלי,
    כך זה היה עד הערב, עד שלרגע אמרתי לעצמי:
    "מה קרה לך, ממתי אתה כל כך תלוי בתוצאה?
    אם יהיה 10$, 100$ או 500$ זה לא עניין שלי, אין לי שליטה על זה, כל מה שאני יכול זה רק לנסות.
    לא משנה מה המספר אני יהיה מרוצה, אני לא מצפה ליותר מדי ואני יבדוק עכשיו"
    ותנחשו מה? 100$+ ביום הייתי בשוק! אין לכם מושג כמה שזה הפתיע אותי.. כל פעם מחדש.
    בבוקר זה עלה כבר ל-170$+

    נשארתי עד שעה מאוחרת בלילה לסיים כמה דברים,
    לא רק שעשיתי את כל מה שהביא לי את ה-170$ שוב, עשיתי לפחות פי 2 מיזה! ממש הלכתי עד הסוף.
    עכשיו אני חייב להודות, הפעם לא התנתקתי מהמשתמש והכסף והלידים לא הפסיקו לרגע!
    הרגשתי כמו Top Earner ליום אחד, תמיד רציתי לדעת איך זה מרגיש להרוויח 300$+ ביום, בטח יש להם חיים מושלמים..
    אם להיות כנה, ההבדל היחיד הוא המספר שהרווחת היום, חוץ מזה הכל בדיוק, אבל בדיוק אותו דבר, בדקתי את זה.

    משם דברים התחילו ליפול ולעלות וליפול שוב אבל זה לא העניין,
    ישבתי ופשוט לא אהבתי את ה-60$ שראיתי, אז הלכתי ושיניתי את זה.
    לא היה קל אבל הלכתי עם זה עד הסוף, לא הייתי תלוי בתוצאה,
    עשיתי מה שאני יכול, קצת מאמץ ויצא לי משהו מדהים, לפות מבחינתי.

    אני לא מדבר על הסיפוק האינסופי במהלך היום,
    המוטיבציה שפשוט, לעולם לא נגמרת,
    והתגובות מהאנשים.

    אני מדבר על ההרגשה של "Done." & "פאק, עשיתי את זה.".
    רק עכשיו עובד על לשחזר כמה הרגעים הטובים, כדי לכם לנסות גם.
    קחו דבר 1, אני לא מתחיל מ-5 דברים או מ-10 דברים, רק דבר 1.
    דבר 1 שאתם מרגישים שאתם לא מרוצים לגמרי מאיפה שאתם נמצאו בו היום,
    תבנו תוכנית מאוד ממוקדת של פעולות ומשימות שאתם הולכים לעשות כדי לשנות את הדבר הזה,
    לשנות לכיוון שאתם רוצים שהוא יהיה.
    תעמדו במילה שלכם, תסיימו את כל המשימות ואני מבטיח לכם שבקרוב דברים טובים הולכים לקרות לכם.

    נמאס רק לדבר על זה, הגיע הזמן גם לעשות משהו!
    אז מה אתם הולכים לעשות עכשיו?

    נ.ב
    כמו שרשמתי בחתימה, עכשיו אני עובד על שירות חדש שקשור לדירוג סרטונים ביוטיוב, אבל לא סתם עוד אחד.
    ככחלק ממה שלמדתי מהשירות הקודם שעשיתי (אני יעשה פוסט חדש על זה)
    הפעם, החלטתי לצאת למסע בדיקות רחב לפני שאני בכלל נכנס לזה.
    פתחתי מסמך Exel ועכשיו אני הולך לנסות המון המון דברים, על כל ניסיון אני הולך לפרט ולהשוות בין התוצאות.
    אחרי תקופה של זמן תהיה לי את הנוסחה שבתכלס (לא בתאוריה) עובדת לי הכי טוב ומשם אפשר להתקדם.
    מי יודע אולי עוד חודש, חודשיים
    אחרי שיהיו לי מספיק נתונים ונוסחה שאני בטוח בה, אני יכול להתחיל לרוץ עם זה.
    את המסמך אני הולך לשמור ומי יודע, אולי עוד כמה חודשים יעלה פוסט ממש כמו זה.. התחלתי
    נערך לאחרונה על ידי Leverage; 06-04-2015 בשעה 16:46.



  7. #666
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל עדכון קצר

    החלטתי לתת איזה עדכון קצר לפני שאני יוצא, הרבה זמן לא עדכנתי על תכל'ס איפה אני נמצא עכשיו מבחינת רווחים, אז הנה זה הגיע, רמז: יש עוד על מה לעבוד. (ירדתי מהתוכנית Premier של ShareCash צריך לעבוד על זה ולחזור שוב)


    6 ימים שקראו לי כל הבעיות האפשריות עם ה-VPS לבסוף זה נפתר, כמו שראיתם דיברתי על איזה שירות שאני רוצה לעבוד עליו בחתימה, בנתיים החלטתי לעצור לרגע, ולשקול מחדש אם זה באמת משתלם לי לעשות את זה. איך אני יידע? אני לא קוסם אני צריך תנתונים בשטח אז אני עובד על להשיג את הנתונים האלה בניסיונות שאני עושה ויש עוד הרבה מה לעשות.
    בכל מקרה זאת התוצאה מהעלאות הראשונות, לא כל כך הצליח אבל ממשיכים לנסות עם שינויים בין כל העלאה להעלאה, בסוף זה יעבוד.

    שיהיה יום טוב ונשתפר מהעלאה להעלאה



  8. #667
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2012
    גיל
    34
    הודעות
    298
    לייקים
    26
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לא מבין איך ירדת ירידה כזו דרסטית ברווחים שלך?? מה העלאת סרטונים ליוטיוב כבר לא עובדת או שיש כבר יותר מדי תחרות עם אנשים יותר חזקים ממך בתחום?
    או שאתה פשוט כבר לא עובד ורק עושה רענון כל שנייה לראות כמה הרווחת??
    פשוט בושה!!
    נערך לאחרונה על ידי YouAnd; 08-04-2015 בשעה 18:59.

  9. #668
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YouAnd צפיה בהודעה
    אני לא מבין איך ירדת ירידה כזו דרסטית ברווחים שלך?? מה העלאת סרטונים ליוטיוב כבר לא עובדת או שיש כבר יותר מדי תחרות עם אנשים יותר חזקים ממך בתחום?
    או שאתה פשוט כבר לא עובד ורק עושה רענון כל שנייה לראות כמה הרווחת??
    פשוט בושה!!
    אם להיות כנה הדברים שאני עושה כרגע ביוטיוב הם לא יציבים, אין ספק בכלל, וזה בעצם עונה לשאלה שלך למה יכולות להיות ירידות כאלה.
    אני לא שואף להגיע יותר מדי רחוק מיוטיוב ואני עובד על זה בעיקר כדי לממן הוצאות ב- SEO (תחום קצת יותר יציב).
    אין קשר בין רווחים של בנאדם 1 לבין פוטנציאל בתחום כלשהו.
    תחרות תמיד הייתה, בנישות יותר גדולות התחרות בהתאם, אבל בסך הכל, אין הבדל משמעותי.
    כמו שאתה מבין אנשים יותר חזקים ממני בתחום יש אין סוף, אני לא כאן כדי להשוות בין אנשים אני כאן כדי לשפר את עצמי.
    את האמת זה די הפוך, לפחות אצלי.
    שנכנס הכסף, אתה כביכול הגעת למקום שנוח לך בו ועולה לך הדחף לשבת וללחוץ רענן כל 5 דקות,
    שאתה עם 0.81$ זאת לא חוויה כזאת גדולה ותהיה בטוח שזה לא המקרה אצלי, אפילו לא קרוב לזה.
    אני עובד לא פחות קשה כמו שעבדתי כשהרווחתי ואפילו יותר.
    לא מת על הגישה שלך, אבל לדעתי קצת ירידה זה לא משהו שאמורים להתבייש ממנו..

    - - - - -

    עריכה:


    יש קצת התקדמות, זה די עובד על סטטיסטיקה למשל אצלך 1 על כל 10 נישות תופסת,
    אז הנישה הטובה הזאת יכולה להיות ה-1, ה-3 ולכאלה זה גם ה-9, 10.
    מנסים, הולך, לא הולך, את מי זה מעניין בסוף זה יעבוד.

    משהו מעניין שראיתי לאחרונה,
    נתקלתי בבנאדם שמרוויח 1M$ כל חודש מ- E-book שהוא יצר בנישה של Healty & Fitness וכו',
    זה לא נדיר היום, אבל מה שמעניין זה שהוא אמר שהוא יצר 9 ספרים וירטואליים אחרים שכשלו והספר הזה היה הספר ה-10.

    איך החיים שלו היו נראים אם הוא היה מרים ידיים כשהספר ה-9 נכשל וחוזר להיות שכיר,
    מרחק של פאקינג ספר 1 מהספר המצליח שמייצר לו 1M$ כל חודש?

    לכל דבר שאנחנו עושים יש מחיר מסוים.
    הלכתי לעלות כמה סרטונים ורק אחרי זה ללכת לישון וכמו תמיד, העדכונים ימשיכו להגיע.
    נערך לאחרונה על ידי Leverage; 09-04-2015 בשעה 03:34.



  10. #669
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל עדכון


    התחלתי לעבוד על לעלות את התנועה, יש עוד הרבה מה לעשות אבל בנתיים זה נראה יותר טוב.
    בקשר ל- SEO הרבה זמן לא עדכנתי עז הנה תמונה, זאת הנישה הבינונית.
    מה שכן לא בניתי על זה אבל היא נמצאת בעלייה משמעותית וזה עוד בונוס טוב.



    זאת הנישה הקטנה שהשקעתי עליה 300$ בשבועות האחרונים, זה בדיוק הזמן לראות תוצאות ואני מקווה שזה יקרה בקרוב.


    במקביל אני תמיד בודק אלטרנטיבות שאני יוכל להתקדם שם,
    מצאתי את ה- affiliate marketing כמשהו מאוד מעניין,
    העבודה שם היא יציבה, הפוטנציאל גדול והבסיס אותו בסיס רק ברמה יותר גבוהה.
    אני ידבר על זה בעדכונים הבאים,
    ועוד משהו שאני צריך לבדוק זה כל הקטע של המיסים איך אני יסתדר עם זה,
    לפי מה שהבנתי צריך לשלם עם רווח של מעל 6000 שקל בחצי שנה,
    אולי לא בחצי שנה אבל אני גם לא רחוק מזה ואני רוצה שכל העניין הזה יהיה סגור.

    חג שמח



  11. #670
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2012
    גיל
    34
    הודעות
    298
    לייקים
    26
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    leverage אני ממליץ לך להיכנס לתחום המסחר יומי אם יש לך כסף להשקיע. ולקחת קורס אצל simpletrade הם תותחים רצח וסוחרים ביחד איתך
    למידע נוסף תכתוב בגוגל ובפייסבוק סימפל טרייד הם גם מפרסמים את הרווחים וההפסדים שלהם כל יום באתר

  12. #671
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YouAnd צפיה בהודעה
    leverage אני ממליץ לך להיכנס לתחום המסחר יומי אם יש לך כסף להשקיע. ולקחת קורס אצל simpletrade הם תותחים רצח וסוחרים ביחד איתך
    למידע נוסף תכתוב בגוגל ובפייסבוק סימפל טרייד הם גם מפרסמים את הרווחים וההפסדים שלהם כל יום באתר
    תודה על הרעיון,
    קראתי אליהם קצת, נראה טוב אין ספק.
    בכל מקרה אני לא אוהב את כל מה שקשור לבורסה,
    אבל למי שאוהב כדאי לנסות.



  13. #672
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2014
    גיל
    33
    הודעות
    286
    לייקים
    29
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם אני לא טועה צריך לשלם מיסים אם הרווח הוא מעל 77 אלף בשנה ... לא בטוח אבל.
    דר"כ לצערי כבר אין לי רווח ):
    לפני חודש חודשים הייתי עושה 20 דולר ביום בלי לעשות כלום, השאננות הרגה אותי.

    עכשיו אני התחלתי לנסות ולחזור העלתי סרטונים ליוטיוב וקידמתי, חלק לא התקדמו ואלה שקידמתי נמחקו לאחר כמה ימים עם רוח של אולי 10 דולר, קצת יותר קצת פחות.
    אבל זה תמיד נמחק.

    יש איזשהי דרך שאתה ממליץ להתמקד בה ?בשביל כסף ליום יום לא פרויקטים ארוכי טווח.
    משהו שיביא לי כסף כדי להתקיים, כמובן שאני רק רוצה כיוון ולא כפית מזהב, אני יקרא וילמד הכול לבד.

    וחוץ מהדרך שאתה ממליץ, מה הדרך הפופלארית ביותר ? כמו שפעם היה יוטיוב, ואז unlisted, מה זה עכשיו ?

    CPAELITES התחיל להיות עמוס בEBOOKS פיראטים שלא שווים הרבה כבר אין מדריכים כמו פעם /:
    נערך לאחרונה על ידי Queens; 12-04-2015 בשעה 01:38.

  14. #673
    מנהל כסף ברשת האוואטר של Strider
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    הודעות
    2,606
    לייקים
    135
    נקודות
    517
    משפט מחץ
    Talk never cooks rice.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מחזור של עוסק פטור 2015 עומדת על 79,482 ש"ח.



  15. #674
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Queens צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה צריך לשלם מיסים אם הרווח הוא מעל 77 אלף בשנה ... לא בטוח אבל.
    דר"כ לצערי כבר אין לי רווח ):
    לפני חודש חודשים הייתי עושה 20 דולר ביום בלי לעשות כלום, השאננות הרגה אותי.

    עכשיו אני התחלתי לנסות ולחזור העלתי סרטונים ליוטיוב וקידמתי, חלק לא התקדמו ואלה שקידמתי נמחקו לאחר כמה ימים עם רוח של אולי 10 דולר, קצת יותר קצת פחות.
    אבל זה תמיד נמחק.

    יש איזשהי דרך שאתה ממליץ להתמקד בה ?בשביל כסף ליום יום לא פרויקטים ארוכי טווח.
    משהו שיביא לי כסף כדי להתקיים, כמובן שאני רק רוצה כיוון ולא כפית מזהב, אני יקרא וילמד הכול לבד.

    וחוץ מהדרך שאתה ממליץ, מה הדרך הפופלארית ביותר ? כמו שפעם היה יוטיוב, ואז unlisted, מה זה עכשיו ?

    CPAELITES התחיל להיות עמוס בEBOOKS פיראטים שלא שווים הרבה כבר אין מדריכים כמו פעם /:
    הבנתי, טוב לדעת שאני לא שם, אבל לפני שמגיעים לזה יש מספיק זמן לפתור את כל הבעיות.
    בקשר ל-20$ כל יום, קורה לכולם.
    נכון, בנישות עם תחרות זה נדיר שתשרוד יותר מכמה ימים.

    רוב האנשים ב- CPA מרוויחים מיוטיוב, בגלל שזה כבר מזמן לא עובד כמו פעם,
    רוב האנשים לא מצליחים להתבלט, לא עומדים בקצב ולא מרוויחים.
    כך שמשהו שאיזה Trend זמני שכולם מתחלקים בעוגה כבר לא קיים.

    כל מה שתמצא בפורומים היום זה דרכים להרוויח יותר ממה שאתה עושה עכשיו,
    למשל אם אתה מפרסם ביוטיוב, ראיתי שם כמה טריקים קטנים למצוא מילות מפתח וכו',
    אם אתה מתמקד בצרפתיות יש על זה מדריכים שם, איך למצוא אותם,
    אם אתה עושה SEO יש שם המון טריקים קטנים שיגדילו לך את הרווחים.
    ללכת לשם ולמצוא רעיונות זה נדיר יותר עכשיו, אתה צריך לדעת מה אתה עושה ומשם רק לחפש תוספים קטנים ולהרוויח יותר.

    הדרך הכי טובה שמצאתי זה מה שאני עושה עכשיו,
    לעלות ולקדם סרטונים לטווח הקצר, אבל כל עוד אתה מקדם כמו שצריך אתה יודע עם ROI של 100~200% לפחות.
    את העלאות ואת הקידום צריך לעשות על בסיס יום יומי כדי להרוויח.
    נערך לאחרונה על ידי Leverage; 12-04-2015 בשעה 15:58.



  16. #675
    משתמש מכור האוואטר של Leverage
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    04/2013
    הודעות
    1,752
    לייקים
    226
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    לעבוד קשה ולהפוך את הכל, ארלונד
    מין: זכר

    ברירת מחדל תקראו את השורה הראשונה :)

    *** מהיום כל בוקר! ***
    פוסט שמכיל צונאמי של מוטיבציה מתפרצת
    שתשטוף אותכם כל יום מחדש..
    *** מתחילים מחר! ***


    נ.ב
    הבטחתי כאן לפני שבוע פוסט בנושא SEO ועוד טיפ מפוצץ שקשור במשמעת עצמאית, לא שחכתי!
    אני יהיה 100% כנה אתכם, ב-SEO אני עדיין לא רואה תוצאות מלהיבות ואם אני מפרסם משהו,
    אני רוצה שזה יהיה משהו שבדקתי בעיניים וזה עבד לי, אישית, אני עדיין לא שם אז אני יחכה עם זה.
    במשמעת עצמאית הגעתי לכמה דברים אבל אני לא רוצה סתם לפרסם כדי להגיד פרסמתי,
    אני רוצה באמת לפרסם משהו טוב, לנסות את זה ולראות שזה באמת עובד, רק אז אני מפרסם.
    כמו שרשמתי למעלה, רעיון חדש, מתחילים מחר, יהיה מעניין
    נערך לאחרונה על ידי Leverage; 14-04-2015 בשעה 15:22.



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,997 | הודעות: 8,214,591 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect