יש החמרה במצב שלו,והכניסו אותו שוב לניתוח.
כנראה ההצטברות של הדם בגולגולת חזרה והפעם במידה גדולה יותר ועכשיו שוב יעשו לו ניקוז.
בואו נחזיק לו אצבעות ושיבריא בע"ה.
יש החמרה במצב שלו,והכניסו אותו שוב לניתוח.
כנראה ההצטברות של הדם בגולגולת חזרה והפעם במידה גדולה יותר ועכשיו שוב יעשו לו ניקוז.
בואו נחזיק לו אצבעות ושיבריא בע"ה.
|
|
באמת??!? ישששששששששששששששששששששששששששששששששששנכתב במקור על ידי Alonh
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אני מאחל לשרון רק החלמה מהירה.
מי יתן ואלוהים יעשה עמו חסד ויגאל אותו מיסוריו.
כגיבור שרון חי וכגיבור שרון יהיה לעד.
אני מקווה שהוא יחלים אבל אין סיכוי שהוא יהיה ראש ממשלה יותר...
ובכלל שהוא יחיה סיכוי קלוש...אולי 30% שהוא נשאר חי
שמעו
ידידה של אחי שאחותה עובדת בהדסה עין כרם מספרת שראש הממשלה נפטר אבל מנסים פשוט להכין את הקרקע ופשוט מושכים את זה.
חוץ מזה, בתור אחד שמכיר טוב מאוד את כל הנושא של אירוע מוחי מאבא שלי(שלקה באירוע מוחי לפני שנתיים) כל התגלגלות העניינים לא הגיונית מבחינה רפואית ואני לא אתחיל לפרט.
אני מאוד מאוד מקווה שאני טועה, אבל כל הסימנים מצביעים שראש הממשלה נפטר.
מקווה שלא אבל..
=/
"כל כאלב ביג'י יומו" למרות שאני לא מאחל לאף אחד למות.
וכל אידיוט שלא תרם ולא יתרום למדינה מיליונית ממה ששרון תרם למדינה, גם יבוא יומו, זה אומר שאתה צריך לספור ת'ימים עד לסוף שלך.נכתב במקור על ידי NoiTuloVe
טמבל.
גם ההתנתקות תרמה רבות למדינה. ממשלה מפגרת.נכתב במקור על ידי MeToRaF
טמבל.
אני טמבל ? תסתכל על עצמך!!!נכתב במקור על ידי NoiTuloVe
איך אפשר לדבר על בן אדם שבזכותו עדיין יש מדינה שהוא כלב?
אתה אשכרה השווית את אריק לשרון לכלב, מי אתה בכלל יאפס
מה אתה או הקרובים שלך עשו למען המדינה כמו ששרון עשה?
גועל נפש, האנשים פה איבדו כל פרופורציה, איזה עם נהניו.
מגעיל ת'נשמה.
אמרו שאם הוא יצא בחיים הוא יהיה צמח...אבל הרוב הסיכויים שהוא ימות בשעות הקרובות..אולי הוא יחזיק מעמד עד מחר.
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
תפסיק להתנשא! למה אתה תרמת משהו למדינה?נכתב במקור על ידי MeToRaF
ועל מה אתה מדבר? לא השוותי את שרון לכלב, פשוט הדרך שבה הוא השיג את מטרותיו לא הייתה נכונה. תעשה קצת שיעורי בית ותלמד. לא יזיק לך לדעת מה אומר המשפט "כל כאלב ביג'י יומו".
NoiTuloVe
אני לא ירשום הרבה אני רק אומר שאתה מבלבל את השכל ... והרבה ...
אני גם מתפלל לשלומו של רה"מ אבל מה לעשות מה שמגיע לו יגיע לו ...
שבת שלום ...
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אני לא תרמתי למדינה כמו שרון ובטח שלא אתרום , אבל ההבדל ביני לבינך זה שאני יודע לכבד את הבן אדם הזה ולהעריך אותו ואתה מתייחס אליו כאילו הוא אינסטלטור.נכתב במקור על ידי NoiTuloVe
"כל כאלב ביג'י יומו" - כל כלב בא יומו.
לצערי (לא שזה מעניין אותי), לא הבנת למה התכוונתי כשאמרתי "כל כאלב ביג'י יומו", וכמובן שלא הבנת את המשמעות שלו. גם אני יודע לתרגם, הבעיה היא להבין את המשמעות.
שרון היה גיבור צה"ל, מדינאי מהגדולים שלנו ובכלל אחד האנשים שתרמו הכי הרבה.
אני לא הסכמתי איתו אם הכל, במיוחד אם בניות ההתנחלות אבל הוא בן אדם אמיץ, ומגיע לו כל כבוד.
בעזרת השם שיבריא ילך הביתה ויחיה את שאר חייו בשקט.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!