קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. כנסו רגע -ריכוז אשכולות
    על ידי Motkot בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-07-2006, 22:54
  2. בבקשה תיכנסו !
    על ידי Fury בפורום דיבורים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 16:20
+ תגובה לנושא
עמוד 5 מתוך 8 << ראשון ... 34567 ... אחרון >>
מציג תוצאות 61 עד 75 מתוך 112

[ריכוז דיונים על שרון] רק פה בבקשה... אשכולות אחרים ינעלו - עמוד 5

  1. #61
    Gigi Buffon
    אורח

    ברירת מחדל

    יש החמרה במצב שלו,והכניסו אותו שוב לניתוח.

    כנראה ההצטברות של הדם בגולגולת חזרה והפעם במידה גדולה יותר ועכשיו שוב יעשו לו ניקוז.

    בואו נחזיק לו אצבעות ושיבריא בע"ה.

  2. קישורים ממומנים

  3. #62
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    ממקור אמין נאמר לי שהמשיח בא ביום שני
    אל תשאלו איך אני יודע

    באמא שלכם
    סתמו כבר תפה

    אני מניח שלכנסת הוא לא יחזור ...
    נקווה שלפחות יוכל לתפקד יחסית בסדר
    באמת??!? יששששששששששששששששששששששששששששששששששש

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  4. #63
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    אני מאחל לשרון רק החלמה מהירה.
    מי יתן ואלוהים יעשה עמו חסד ויגאל אותו מיסוריו.
    כגיבור שרון חי וכגיבור שרון יהיה לעד.

  5. #64

    ברירת מחדל

    אני מקווה שהוא יחלים אבל אין סיכוי שהוא יהיה ראש ממשלה יותר...
    ובכלל שהוא יחיה סיכוי קלוש...אולי 30% שהוא נשאר חי

  6. #65
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    שמעו
    ידידה של אחי שאחותה עובדת בהדסה עין כרם מספרת שראש הממשלה נפטר אבל מנסים פשוט להכין את הקרקע ופשוט מושכים את זה.
    חוץ מזה, בתור אחד שמכיר טוב מאוד את כל הנושא של אירוע מוחי מאבא שלי(שלקה באירוע מוחי לפני שנתיים) כל התגלגלות העניינים לא הגיונית מבחינה רפואית ואני לא אתחיל לפרט.
    אני מאוד מאוד מקווה שאני טועה, אבל כל הסימנים מצביעים שראש הממשלה נפטר.
    מקווה שלא אבל..
    =/

  7. #66
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    4,359
    לייקים
    0
    נקודות
    56
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    "כל כאלב ביג'י יומו" למרות שאני לא מאחל לאף אחד למות.

  8. #67
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NoiTuloVe
    "כל כאלב ביג'י יומו" למרות שאני לא מאחל לאף אחד למות.
    וכל אידיוט שלא תרם ולא יתרום למדינה מיליונית ממה ששרון תרם למדינה, גם יבוא יומו, זה אומר שאתה צריך לספור ת'ימים עד לסוף שלך.

    טמבל.

  9. #68
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    4,359
    לייקים
    0
    נקודות
    56
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF
    וכל אידיוט שלא תרם ולא יתרום למדינה מיליונית ממה ששרון תרם למדינה, גם יבוא יומו, זה אומר שאתה צריך לספור ת'ימים עד לסוף שלך.

    טמבל.
    גם ההתנתקות תרמה רבות למדינה. ממשלה מפגרת.

    טמבל.

  10. #69
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NoiTuloVe
    גם ההתנתקות תרמה רבות למדינה. ממשלה מפגרת.

    טמבל.
    אני טמבל ? תסתכל על עצמך!!!
    איך אפשר לדבר על בן אדם שבזכותו עדיין יש מדינה שהוא כלב?
    אתה אשכרה השווית את אריק לשרון לכלב, מי אתה בכלל יאפס
    מה אתה או הקרובים שלך עשו למען המדינה כמו ששרון עשה?
    גועל נפש, האנשים פה איבדו כל פרופורציה, איזה עם נהניו.
    מגעיל ת'נשמה.

  11. #70
    משתמש ותיק האוואטר של EviL BunnY
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    5,052
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם אשתך לא לידך,תן לידך להיות אישתך

    ברירת מחדל

    אמרו שאם הוא יצא בחיים הוא יהיה צמח...אבל הרוב הסיכויים שהוא ימות בשעות הקרובות..אולי הוא יחזיק מעמד עד מחר.


    We dont need no education
    We dont need no thought control
    No dark sarcasm in the classroom
    Teacher, leave those kids alone

  12. #71
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    4,359
    לייקים
    0
    נקודות
    56
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF
    אני טמבל ? תסתכל על עצמך!!!
    איך אפשר לדבר על בן אדם שבזכותו עדיין יש מדינה שהוא כלב?
    אתה אשכרה השווית את אריק לשרון לכלב, מי אתה בכלל יאפס
    מה אתה או הקרובים שלך עשו למען המדינה כמו ששרון עשה?
    גועל נפש, האנשים פה איבדו כל פרופורציה, איזה עם נהניו.
    מגעיל ת'נשמה.
    תפסיק להתנשא! למה אתה תרמת משהו למדינה?
    ועל מה אתה מדבר? לא השוותי את שרון לכלב, פשוט הדרך שבה הוא השיג את מטרותיו לא הייתה נכונה. תעשה קצת שיעורי בית ותלמד. לא יזיק לך לדעת מה אומר המשפט "כל כאלב ביג'י יומו".

  13. #72
    משתמש כבוד האוואטר של AvixTz
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,282
    לייקים
    2
    נקודות
    279
    משפט מחץ
    הכל לטובה :)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    NoiTuloVe
    אני לא ירשום הרבה אני רק אומר שאתה מבלבל את השכל ... והרבה ...
    אני גם מתפלל לשלומו של רה"מ אבל מה לעשות מה שמגיע לו יגיע לו ...
    שבת שלום ...

    __________________________________________________
    "עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"
    __________________________________________________
    בובית יש רק אחת

  14. #73
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NoiTuloVe
    תפסיק להתנשא! למה אתה תרמת משהו למדינה?
    ועל מה אתה מדבר? לא השוותי את שרון לכלב, פשוט הדרך שבה הוא השיג את מטרותיו לא הייתה נכונה. תעשה קצת שיעורי בית ותלמד. לא יזיק לך לדעת מה אומר המשפט "כל כאלב ביג'י יומו".
    אני לא תרמתי למדינה כמו שרון ובטח שלא אתרום , אבל ההבדל ביני לבינך זה שאני יודע לכבד את הבן אדם הזה ולהעריך אותו ואתה מתייחס אליו כאילו הוא אינסטלטור.
    "כל כאלב ביג'י יומו" - כל כלב בא יומו.

  15. #74
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    4,359
    לייקים
    0
    נקודות
    56
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לצערי (לא שזה מעניין אותי), לא הבנת למה התכוונתי כשאמרתי "כל כאלב ביג'י יומו", וכמובן שלא הבנת את המשמעות שלו. גם אני יודע לתרגם, הבעיה היא להבין את המשמעות.

  16. #75
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    שרון היה גיבור צה"ל, מדינאי מהגדולים שלנו ובכלל אחד האנשים שתרמו הכי הרבה.

    אני לא הסכמתי איתו אם הכל, במיוחד אם בניות ההתנחלות אבל הוא בן אדם אמיץ, ומגיע לו כל כבוד.

    בעזרת השם שיבריא ילך הביתה ויחיה את שאר חייו בשקט.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

+ תגובה לנושא
עמוד 5 מתוך 8 << ראשון ... 34567 ... אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:24.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,443 | הודעות: 8,215,037 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect