בטח איזה ילד מכוער כזה
|
|
ואללה, גם אני וחבר שלי פעם עשינו פורום ספאם, אבל זה היה בפורום מיוחד שהיה אפשר לעשות בו ספאם. מזמן מזמן, סגרו אותו כבר.
תקלטו את הרמז ותפסיקו להספים! מה אתם כל כך חייבים שיהיה כתוב לכם מספר גבוה של הודעות???
מה אתה דחוף את העף:Boxing:
לדעתי אפשר לתת גם כמות גדולה מאד של אזהרות... תפסיקו להספים ולהרוס את הפורום!
אני משחק ב C&C Generals Zero Hour אני רמה רב תוראי
עם ישראל חי